Nowoczesne technologie sprzedaży - strona 2

Techniki sprzedazy produktow inwestycyjnych

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Hipolit Kałuski
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 0
Wyświetleń: 448

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Sytuacja, w której silne stany emocjonalne oraz chęć zwycięstwa zaczynają dominować w sytuacji konfliktowej, powodując uczucie wzajemnej wrogości stron wobec siebie. Strony przestają się skupiać na źródle konfliktu a zaczynają przybierać względem ...

Techniki sprzedaży produktów inwestycyjnych na przykładzie funduszy in...

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Hipolit Kałuski
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 21
Wyświetleń: 728

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Czym jest konflikt? To proces społeczny zachodzący między jednostkami, grupami,państwami, wynikający ze sprzeczności interesów, celów, poglądów czy obowiązków, powodujący powstanie wrogości miedzi nimi; Konflikt w przeciwieństwie do różnicy zdań ...

Techniki sprzedaży produktów bankowych-operacje pasywne

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Hipolit Kałuski
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 0
Wyświetleń: 1120

Notatka porusza między innymi zagadneinia takie jak: Batna- najlepsza alternatywa dla negocjowanego porozumienia – rozważenie ewentualnych działań, jakie będzie można podjąć w przypadku nie osiągnięcia porozumienia, a więc stanowiących odpowiedź na pytanie „co stanie się, jeśli rozmowy się załamią”,...

Typy klientów i sposoby postępowania

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Hipolit Kałuski
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 21
Wyświetleń: 987

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Klient małomówny, najczęściej sympatyczny człowiek. Nie mówi jasno i jednoznacznie czego oczekuje. W swoim zachowaniu jest powściągliwy i wahający się, tylko nieliczni czekają na błąd sprzedawcy, aby go następnie zaatakować. Klient bardzo ostrożny...

Ubezpieczenia majątkowe- prezentacja

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Hipolit Kałuski
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 14
Wyświetleń: 616

Notatka porusza miedzy innymi zagadnienia takie jak: Zachowania uległe- polegają na wycofaniu się z dyskusji i dopasowaniu do wymagań oraz żądań drugiej osoby nawet jeżeli wewnętrznie się z nimi nie zgadzamy. Zachowania agresywne- prowadzą do tego że jedna lub obie strony podczas dyskusji chcą narzu...

Sprzedaż pozasklepowa-opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Robert Wolny
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 196
Wyświetleń: 854

28.03.2012 Wykład 5 Temat: Sprzedaż pozasklepowa. Terminarz: 23.05.2012 - kolokwium zaliczeniowe 30.05.2012 - wpisy 20.04.2012 - odrabiamy wykład L 18.04.2012 - oddajemy projekt na pendrive Podstawowe rodzaje sprzedaży pozasklepowej: sprzedaż bezpośrednia sprzedaż wysyłkowa sprzedaż z aut...

Sprzedaż sklepowa-opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Robert Wolny
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 161
Wyświetleń: 700

29.02.2012 Wykład 3 Temat: Sprzedaż sklepowa. Sklep - pomieszczenie posiadające wnętrze dostępne dla klientów, w którym zawierane są transakcje kupna-sprzedaży, oraz posiada okno wystawowe.  Archaiczna definicja sklepu podawana przez GUS Najlepszy sklep w Katowicach „Złoty róg” w okolicach Mari...

Sprzedaż z automatów-opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Robert Wolny
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 98
Wyświetleń: 672

18.04.2012 Wykład 6 Temat: Sprzedaż z automatów. Automat sprzedający - urządzenie mechaniczne lub elektromechaniczne służące do sprzedaży dóbr i usług. Zapłacić banknotem można tylko: biletomat, stacja benzynowa. Większość automatów ni...

Sprzedaż-opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Robert Wolny
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 133
Wyświetleń: 756

22.02.2012 Wykład 2 Temat: Sprzedaż. Sprzedaż - zespół organizacyjnych, technicznych, prawnych oraz finansowych czynności przedsiębiorstwa lub jego służb, związanych z odpłatnym dostarczeniem dóbr lub części usług do zainteresowanych przedmiotów. Czy obecnie sprzedawcy są dobrze przygotowani do ...