Typy klientów i sposoby postępowania

Nasza ocena:

5
Pobrań: 21
Wyświetleń: 987
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Typy klientów i sposoby postępowania - strona 1 Typy klientów i sposoby postępowania - strona 2 Typy klientów i sposoby postępowania - strona 3

Fragment notatki:

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Klient małomówny, najczęściej sympatyczny człowiek. Nie mówi jasno i jednoznacznie czego oczekuje. W swoim zachowaniu jest powściągliwy i wahający się, tylko nieliczni czekają na błąd sprzedawcy, aby go następnie zaatakować. Klient bardzo ostrożny i przeważnie nieuprzejmy. Tkwi w ciągłym przekonaniu, że chcesz go oszukać. Przyczyną takiej postawy są prawie zawsze rozczarowania życiowe.Typ atakujący, najczęściej z dużymi problemami osobowościowymi. ... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz