Wywiad swobodny ze standaryzowaną listą poszukiwanych informacji - strona 5

note /search

Selekcja kandydatów do pracy - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi w gminie i regionie
Pobrań: 70
Wyświetleń: 679

klauzuli a nie samego CV) List motywacyjny - stanowi uzupełnienie życiorysu, pozwala na swobodniejsze...

Etapy badawcze - opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Badania marketingowe
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1106

problem i potrzebne informacje, dlatego zadaniem badacza się osiągnięcie wzajemnego zrozumienia...

Wykład - badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 287
Wyświetleń: 1071

- należą do grupy metod gromadzenia informacji opartych na procesie wzajemnego komunikowania się, wywiad...

Badania gabinetowe i w terenie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
Pobrań: 49
Wyświetleń: 952

zdobywania informacji i wyznaczenia miejsc gdzie będziemy ich poszukiwać. DZIEDZINY SZCZEGÓLNIE NADAJĄCE...

Typy badań marketingowych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 357
Wyświetleń: 2730

nie są standaryzowane, respondent nie ograniczony kwestionariuszami. Wywiad zogniskowany – przedmiotem są zachowania...