Strategia rozwoju produktu - strona 4

Organizacja turystyki w Polsce

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr inż. Agata Balińska
  • Podstawy turystyki
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1064

marek turystycznych, opracowania strategii rozwoju produktów turystycznych i biznesplanów, -działalność...

Wykład - Podstawy marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 616

rynku dodatkowego - rozszerzenie cech produktu c) zdobycie nowych segmentów rynku. Strategia rozwoju...

Zarządzanie strategiczne

  • Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • dr Ryszard Zach
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 1288
Wyświetleń: 7490

Strategia rozwoju produktu Strategie dywersyfikacji Strategie w ujęciu M.Treacy'ego i F.Wiersemy zmieniające...

Pytania i opracowane odpowiedzi do egzaminu

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • prof. nadzw. dr hab. Kazimierz Śliwa
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 938
Wyświetleń: 4214

to strategia rozwoju produktu -proces trudny do realizacji. Firma może także w oparciu o tą strategię dokonać...

Cele marketingowe

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1827

penetracji rynku i rozwoju rynku (po około 40%), a następnie strategię rozwoju produktu (około 20%) - rysunek...

Marka, formy promocji

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Katarzyna Sołkowicz
  • Promocja i reklama
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1162

, dostępność nastąpi wysoki udziału w rynku strategia rozwoju produktu dostarczanie produktów ulepszonych np...