Strategia cen - strona 6

Psychologia w marketingu

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • prof. dr hab. Andrzej Nowak
  • Psychologia w marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 2828

rzeczy materialnych Konsumpcja dla konsumpcji SKŁADNIKI CENY RAMOWA STRATEGIA CEN Strategie cenowa...

Strategia produktu- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 483

, a więc strategią cen, dystrybucji oraz strategią aktywizacji sprzedaży. W przeciwnym przypadku prze­staje...

Pytania testowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr hab. Janina Anna Harasim
  • Marketing bankowy
Pobrań: 595
Wyświetleń: 1064

śmietanki" jest odwróceniem strategii ceny penetracyjnej i polega na wyznaczaniu wysokiej ceny produktu nowo...

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 2303
Wyświetleń: 2779

1.  Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju.   Internacjonalizacja  – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej  państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne  działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...