Reklama prasowa - strona 10

note /search

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1330
Wyświetleń: 6671

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 770
Wyświetleń: 5775

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

Prasoznawstwo - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Dziennikarstwo prasowe
Pobrań: 1890
Wyświetleń: 8953

zagadnień - lektorat zagadnień prasowych - organizacja dziennika - reklama prasowa - grafika i technika...

Streszczenie podręcznika Altkorna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1456

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...

Reklama - historia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 847
Wyświetleń: 2576

- odbiorca aktywny, odbiorca = nadawca, trudno zidentyfikować nadawcę RODZAJE REKLAMY PRASOWEJ ma być wyraźny...

Teoria komunikowania masowego

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Komunikacja społeczna
Pobrań: 728
Wyświetleń: 2744

granica manipulacji - jest nią wiek odbiorcy. Rodzaje reklamy (sześć kryteriów klasyfikacji). Reklama...