Reklama prasowa - strona 9

note /search

Plan marketingowy firmy budowlanej

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 840
Wyświetleń: 2618

SYTUACJA OBECNA 1.1 Ogólna charakterystyka firmy. 1.1.1 Opis firmy. Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „XXX” S.A. mające swoją siedzibę w Gdańsku , przy ul. Lotniczej 2, powstało w wyniku przekształcenia na drodze likwidacji przedsiębiorstwa państwowego istniejącego od 1960 roku. Spółka rozpoczę...

Rach jeszcze starsze

  • Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Pobrań: 70
Wyświetleń: 2107

- opłata za obsługę rachunku - 20 Otrzymano faktury za reklamę prasową: - wartość netto - 15 - podatek VAT...

Reklama podstawowe info

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1799

-> - umasowienie reklamy Główne media reklamowe: - prasa drukowana - afisze - wystawy sklepowe Reklama prasowa...

Notatki z podstaw marketingu

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1043
Wyświetleń: 6286

i wykorzystywane przez nie środki Reklama prasowa -prasowe ogłoszenia reklamowe -artykuł reklamowy -wkładka...

Analiza rynku - plan

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Analiza rynku
Pobrań: 189
Wyświetleń: 1855

 wystawa sklepowa  rodzina  ulotka przysłana do sklepu  reklama telewizyjna  plakat  reklama prasowa...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2828
Wyświetleń: 7728

Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...

Budowanie skutecznej reklamy

  • Reklama
Pobrań: 504
Wyświetleń: 2996

Dokładna tematyka notatki jest następująca: początki i rozwój reklamy, istota reklamy i rodzaje, reklama, informacja, perswazja, rola społeczna, rola marketingowa, rola komunikacyjna, rola ekonomiczna, reklama informacyjna, reklama emocjonalna, reklama tworząca nawyk, wizualne środki reklamy, rekla...