Pedeutologia metody badań - strona 13

note /search

Cena jako element marketingu-mix

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1519

elastyczności mogą być wykorzystywane badania akceptacji cen przez nabywców. Badania te prowadzone są metodą...

Badania bezpośrednie - dobór próby

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
Pobrań: 427
Wyświetleń: 1512

przekrojów analiz Czasu, kosztów i personelu, który może zostać zatrudniony w badaniach bezpośrednich Metody...

Ogólne informacje

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 448
Wyświetleń: 2016

WYKŁADY – dr Jadwiga Stobiecka 1. LITERATURA: - „Badania marketingowe. Techniki i metody” S...

Teoria Regional Science

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Podstawy gospodarki przestrzennej
Pobrań: 245
Wyświetleń: 2702

, struktury i funkcjonowania miast i regionów. Walter Isard zajmował się opisywaniem i badaniem przestrzeni...