Mikrootoczenie organizacji - strona 4

Wykład - Podstawy Marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 189
Wyświetleń: 623

, inny poziom techniki, inna kultura, organizacja rynku, jest konkurencja Warunki otoczenia wymusiły...

Analiza otoczenia - koncepcje

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 98
Wyświetleń: 966

: zasoby rzeczowe, ludzkie, finansowe i informacyjne pobierane przez organizację z otoczenia. Procesy...

Wykład - System marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Katarzyna Śliwińska
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 532

pozostałych funkcji przedsiębiorstwa. Otoczenie dalsze (makrootoczenie) bliższe (mikrootoczenie) - klienci...

Podstawy zarządzania ćwiczenia

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Judyta Przyłuska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 91
Wyświetleń: 2737

. MIKROOTOCZENIE: klienci, dostawcy, spisy strategiczne, instytuty, agencje, związki zawodowe. Reakcje organizacji...

Istota i zakres marketingu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Jan Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1162

MARKETINGOWE Mikrootoczenie: * klienci * pośrednicy * dostawcy * konkurenci Makrootoczenie: * demograficzne...

Wykład - otoczenie V MM

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 14
Wyświetleń: 511

ta charakteryzuje zarówno otoczenie organizacji oferującej produkty wyłącznie w jednym kraju, jak i otoczenie...