Metoda scenariuszowa trendy - strona 35

note /search

Foresight - omówienie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Zarządzanie innowacjami
Pobrań: 14
Wyświetleń: 721

i długoterminowych trendów pomagających w określaniu bieżącej polityki dotyczącej nauki, technologii, nauk...

Badanie medium zewnętrznego

  • Uniwersytet Gdański
  • Badanie mediów reklamowych
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1078

kosztów wykorzystania różnych mediów w kampanii Outdoor trendy:  Łatwo dostępne mapy cyfrowe (weryfikacja...

Archiwizacja

  • Uniwersytet Warszawski
  • Bezpieczeństwo teleinformatyczne
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1386

na nośnik. Taśmowa nowomowa javascript:show('HTTP://g1.idg.pl/pcwk/grafika/2003/trendy/101/1.jpg',686,409...

Opis analizy SWOT.doc

  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1477

moliwe. Szanse: Gdzie s pola najwikszych szans dla ciebie ? Jakie s ciekawe trendy w twoim otoczeniu...

Otoczenie marketingowe firmy

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 826

, oszczędności, zadłużenia oraz dostępności kredytu. Producenci powinni zwrócić szczególną uwagę na trendy...

Zadania prawda-fałsz

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Ekonometria
Pobrań: 2079
Wyświetleń: 3073

jest macierzą symetryczną. P Macierz [X'X] jest macierzą kwadratową. P Metoda trendów jednoimiennych okresów...

Makro- mikro- i mezocykle

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Teoria sportu
Pobrań: 4326
Wyświetleń: 13188

, warunki, trendy, w jakim kierunku idzie dana dyscyplina sportu, wizja stanu przyszłego, najczęściej...

Negocjacje w pigułce

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Zachowania organizacyjne
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1393

i koncentracja firm 5.trendy społeczne-kolczyki, tatuaże, pokoje do czatóe inter 6.polityka światowa-rządy...

Marketing w handlu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1169

jakie towary Należności jaka ma być płaca jakie informacje Informacje dotrą do konsum. TRENDY W MARKETINGU...