Badanie medium zewnętrznego

Nasza ocena:

3
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1078
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Badanie medium zewnętrznego - strona 1 Badanie medium zewnętrznego - strona 2 Badanie medium zewnętrznego - strona 3

Fragment notatki:


Badanie medium zewnętrznego:    Wielkie powierzchnie na ścianach budynku    Wielkie tablice wolnostojące    Tablice średniej wielkości    Billboardy    Diapazon-  dwustronne  tablice  umieszczone  na  betonowych  donicach  stojących  prostopadle do ulicy    Sandwich- dwustronna tablica umieszczona na słupach przy ulicy    Citylight-  najczęściej  stosowane  do  reklam  umieszczonych  na  przystankach  komunikacyjnych    K- board- tablica dwustronna umieszczona na deskach kiosków    Strip    Neony    Reklamy w środkach komunikacji miejskiej    Małe tablice umieszczone w witrynach sklepowych     Drobne plakaty i ogłoszenia uliczne      Outdoor jest pod każdym względem niepodobny do pozostałych tradycyjnych mediów.     Outdoor to w 100% przekaz reklamowy, a nie „dodatek” do treści redakcyjnych    Dla widza nośnik nie istnieje, tylko przekaz reklam    Nie  można  zapytać  czy  widz  oglądał  konkretną  tablicę  lub  egzemplarz  konkretnego  zbioru tablic    Outdoor nie wymaga aktywności ze strony odbiorcy    Outdooru widz nie wybiera- to outdoor wybiera widza    Outdoor nie ma „lojalnego” targetu tylko taki, jaki znajdzie się w miejscach, w których  zostaje zawieszona kampania.      Outdoor, podobnie jak prasa(nie jak TV i radio), zawiera przekaz nie zmieniający się w  czasie    Przekaz nie ma określonego początku ani końca    Dla outdooru nie wybiera się typu medium, lecz lokalizacji    Pierwsze próby określenia widowni Outdoory miały miejsce już prawie 50 lat temu    Pierwsze  przybliżenie  jakie  próbowano  uzyskać  to    pomiar  natężenia  ruchu  w  poszczególnych lokalizacjach    W kolejnych latach udoskonalano metodę    Jednak  dopiero  przełom  technologiczny  kilku  ostatnich  lat  pozwala  na  realizację  wszystkich zawierzonych celów i dostarczenie wszystkich potrzebnych wskaźników      Outdoor- co mierzyć?    Liczbę przejazdów i przejść potencjalnych odbiorców reklamy w pobliżu nośnika  (obiektem badanym jest sieć ulic)    Trasy  jakimi  potencjalni  odbiorcy  przemieszczają  się  czyli  powtarzalność  kontaktów z kampanią oraz strukturą demograficzną widowni  (obiektem badanym jest próba respondentów)    Widoczność nośnika w zależności od atrybutów tego nośnika oraz jego otoczenia  jak i od syt. Potencjalnego odbiorcy  (obiektem jest cała populacja tablic)    Metoda 

(…)

… pomiarów, współmiernie relacji
przestrzennych, wizualizacja i analiza przestrzenna
 Łatwo dostępne precyzyjne przyrządy pomiarowe
 Akumulatory o dłuższym czasie pracy i minimalizacja podzespołów elektr.
 Łatwy dostęp do systemów GPS
 Wzrost mocy obliczeniowej komputerów (kompletne złożone modele ruchu i
widoczności tablic)
Badanie medium zewnętrznego:

Wielkie powierzchnie na ścianach budynku…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz