Badanie mediów reklamowych

Badania słuchalności radia

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Stanisława Badowska
  • Badanie mediów reklamowych
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1568

BADANIA SŁUCHALNOŚCI RADIA KOMITET BADAŃ RADIOWYCH Powstaniu  Komitetu Badań Radiowych (KBR)  towarzyszyła idea integracji branży radiowej i stworzenia odpowiedniej jakości narzędzia opisującego rynek radiowy w Polsce. Tworzą go konkurencyjne podmioty, które wspólnie wypracowały model badania, kt...

Badania czytelnictwa 1

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Stanisława Badowska
  • Badanie mediów reklamowych
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1106

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Polskie Badania Czytelnictwa - badania prasy w Polsce od 1998 roku organizowane przez instytut MillwardBrown SMG/KRC, na zlecenie największych polskich wydawców prasy – spółki Polskie Badania Czytelnictwa. Pomiar czytelnictwa prowadzony jest w spo...

Badanie Słuchalności Radia

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Stanisława Badowska
  • Badanie mediów reklamowych
Pobrań: 119
Wyświetleń: 903

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Grupa Radiowa Agory - Agora rozpoczęła działalność radiową w 1996 r. Obecnie w jej portfolio znajdują się: Złote Przeboje, Radio Roxy i Radio TOK FM. Grupa Radiowa Agory stworzyła również internet...

Badanie medium zewnętrznego

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Stanisława Badowska
  • Badanie mediów reklamowych
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1064

Badanie medium zewnętrznego:    Wielkie powierzchnie na ścianach budynku    Wielkie tablice wolnostojące    Tablice średniej wielkości    Billboardy    Diapazon-  dwustronne  tablice  umieszczone  na  betonowych  donicach  stojących  prostopadle do ulicy    Sandwich- dwustronna tablica umie...

Media reklamowe - pytania z odpowiedziami

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Stanisława Badowska
  • Badanie mediów reklamowych
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1687

Dlaczego bada się media? - nie da się przeprowadzić kampanii bez dokładnej znajomości mediów - obraz znany z życia jest odmienny od rzeczywistego - pozwalają na porównywanie wskaźników i poszczególnych mediów - badania określają: grupę do...

Metody i wskaźniki badawcze - ściąga

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Stanisława Badowska
  • Badanie mediów reklamowych
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1617

1.CPT - (cost per thousand) - Wskaźnik dotarcia do 1000 odbiorców przekazu. Opisuje on w jednostkach pieniężnych, ile kosztowało firmę dotarcie do tysiąca potencjalnych klientów; w marketingu bezpośrednim wskaźnik ten wykorzystuje ...

Media i wskaźniki - ściąga

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Stanisława Badowska
  • Badanie mediów reklamowych
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1848

1.Dlaczego bada się media? a) nie da się przeprowadzić kampanii bez dokładnej znajomości mediów b) obraz znany z życia jest odmienny od rzeczywistego c) pozwalają na porównywanie wskaźników i poszczególnych mediów d) badania określają: grupę ...