Marketing - strona 230

Ujęcia zarządzania logistycznego

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr hab. Władysław Szczepankiewicz
  • Logistyka
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1708

przedsiębiorstwa: Marketing - poszukiwanie zysku przez zaspokojenie potrzeb i żądań klienta. LM - Lean Management...

Modele Analizy Portfelowej

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr hab. Hanna Jolanta Trębacz
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1183

3 słaby poziom marketingu -2 4 zbyt duży udział jednego klienta w obrotach firmy -5 5 6 Suma = -15...

Podstawy hotelarstwa cz.II

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Halina Piekarz
  • Turystyka aktywna i kwalifikowana
Pobrań: 392
Wyświetleń: 1652

Dyrektor działu obsługi Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Główny księgowy Kompetencje dyrektora...

Zarządzanie projektami - do egzaminu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Czesław Mesjasz
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 868
Wyświetleń: 2219

. Zawartość projektu inwestycyjnego 2. BADANIA RYNKU (ANALIZA I KONCEPCJA MARKETINGU) ma na celu: - określenie...

E-handel

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Krzysztof Wojdacki
  • E-biznes
Pobrań: 357
Wyświetleń: 2114

segmentów, • Zindywidualizowaną komercyjną pocztę elektroniczną (marketing zindywidualizowany). Pocztę...

Koszty i zmiany w organizacji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr hab. Urszula Ornarowicz
  • Zarządzanie
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1260

lub marketingu. Istotą innowacji jest wdrożenie nowości do praktyki. Nowość – cecha wytworu, która wcześniej...

Teorie MSG cz.2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Adam Budnikowski
  • Ekonomia międzynarodowa
Pobrań: 301
Wyświetleń: 1764

rozłożenia niektórych kosztów (np. marketingu) na większą produkcję;  uniknięcie kosztów prawnej ochrony...

Systemy informacyjne biznesu

  • Politechnika Gdańska
  • Systemy informacyjne biznesu
Pobrań: 105
Wyświetleń: 812

Ekonomiczna” Pod redakcją Elżbiety Niedzielskiej - Wrocław 1999 „Systemy informacyjne marketingu” Jerzy Unold...