Marketing - strona 230

note /search

Modele Analizy Portfelowej

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1288

3 słaby poziom marketingu -2 4 zbyt duży udział jednego klienta w obrotach firmy -5 5 6 Suma = -15...

Podstawy hotelarstwa cz.II

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Turystyka aktywna i kwalifikowana
Pobrań: 616
Wyświetleń: 2184

Dyrektor działu obsługi Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Główny księgowy Kompetencje dyrektora...

E-handel

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • E-biznes
Pobrań: 483
Wyświetleń: 2366

segmentów, • Zindywidualizowaną komercyjną pocztę elektroniczną (marketing zindywidualizowany). Pocztę...

Koszty i zmiany w organizacji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1435

lub marketingu. Istotą innowacji jest wdrożenie nowości do praktyki. Nowość – cecha wytworu, która wcześniej...

Teorie MSG cz.2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Ekonomia międzynarodowa
Pobrań: 728
Wyświetleń: 2485

rozłożenia niektórych kosztów (np. marketingu) na większą produkcję;  uniknięcie kosztów prawnej ochrony...

Systemy informacyjne biznesu

  • Politechnika Gdańska
  • Systemy informacyjne biznesu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 959

Ekonomiczna” Pod redakcją Elżbiety Niedzielskiej - Wrocław 1999 „Systemy informacyjne marketingu” Jerzy Unold...