Marketing - strona 229

Wizerunek firmy

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 364
Wyświetleń: 5166

, Rzeszów 2007. Schmitt Bernd, Simonson Alex, Estetyka w marketingu: strategiczne zarządzanie markami...

Strategiczne znaczenie analizy SWOT

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 28
Wyświetleń: 2744

na korzyść rozwoju marketingu i obsługi klienta. Przyjmują także bardzo zróżnicowane podejście do rynków...

Metody oceny i prezentacji badań

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 105
Wyświetleń: 2037

lub całkowicie determinowane przez raport i jego prezentacje. 3. Zaangażowanie kierownictwa ds. marketingu...

Controlling - Koordynowanie

  • Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna w Elblągu
  • dr Marek Rutkowski
  • Controlling
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1960

oraz system wczesnego ostrzegania Narzędzia rachunkowości zarządczej, marketingu i prognozowania Charakter...

Zarządzanie Projektem i metodyka

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. inż. Andrzej Matczewski
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 273
Wyświetleń: 1680

ekonomiczną organizacji. Zajmują się nimi np.: inżynieria finansowa, marketing, planowanie nowych sojuszy...

Definicje i rodzaje planów

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Magdalena Stuss
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1162

i konflikty z menedżerami, • rekrutacja, selekcja i awans, • nadmierny marketing. Planowanie rozwoju zasobow...

Zarządzanie strategiczne i operacyjne

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Adam Stabryła
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1050

. Najbardziej powszechne funkcje to marketing, produkcja, zasoby ludzkie oraz badania i rozwój. FORMUŁOWANIE...