Marketing - strona 229

note /search

Wizerunek firmy

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 518
Wyświetleń: 5600

, Rzeszów 2007. Schmitt Bernd, Simonson Alex, Estetyka w marketingu: strategiczne zarządzanie markami...

Strategiczne znaczenie analizy SWOT

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 42
Wyświetleń: 2765

na korzyść rozwoju marketingu i obsługi klienta. Przyjmują także bardzo zróżnicowane podejście do rynków...

Metody oceny i prezentacji badań

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 126
Wyświetleń: 2149

lub całkowicie determinowane przez raport i jego prezentacje. 3. Zaangażowanie kierownictwa ds. marketingu...

Controlling - Koordynowanie

  • Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna w Elblągu
  • Controlling
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2366

oraz system wczesnego ostrzegania Narzędzia rachunkowości zarządczej, marketingu i prognozowania Charakter...

Zarządzanie Projektem i metodyka

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 483
Wyświetleń: 2296

ekonomiczną organizacji. Zajmują się nimi np.: inżynieria finansowa, marketing, planowanie nowych sojuszy...

Definicje i rodzaje planów

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1316

i konflikty z menedżerami, • rekrutacja, selekcja i awans, • nadmierny marketing. Planowanie rozwoju zasobow...