Marketing - strona 19

Marketing - Kieżel Ewa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Ewa Joanna Kieżel
  • Marketing
Pobrań: 252
Wyświetleń: 2835

MARKETING semestr 3 - wykłady prof. E. Kieżel Wykład 1 Istota i elementy marketingu Marketing...

Branża reklamowa - reklama

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 763

zajmuje się ktoś z działu sprzedaży lub marketingu, która to osoba zazwyczaj korzysta z usług agencji...

Wykład - Cykl życia produktu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Mirosława Barczak
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 735

Marketing dr Mirosława Barczak Wykład 7 Cykl życia produktu - okres, w którym produkt znajduje...

Marketing - Segmentacja rynku

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 665

Marketing - sztuka opanowywania rynku która ma na celu minimalizację ryzyka działania. 1800- era...

Marketing i jego elementy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 581

Marketing - sztuka opanowywania rynku która ma na celu minimalizację ryzyka działania. 1800- era...

Marketing - proces decyzyjny

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1533

oraz wykorzystania innych narzędzi marketingu mix. Strategia cen wysokich Strategia prestiżowa - dotyczy towarów...

Kształtowanie produktu marketingowego

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 161
Wyświetleń: 833

potrzebuje dwóch lub wiecej produktów. W marketingu produkt jest sumą korzyści na jakie zasługuje klient...

Materiały na egzamin - popyt złączony

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Ewa Prymoń-Ryś
  • Marketing
Pobrań: 441
Wyświetleń: 1988

oraz wyposażenie biur. ewa (19-01-2011 21:31) Zagadnienia: - zakwalifikuj produkty do danej dziedziny marketingu...