Marketing - strona 12

Marketing - pytania na egzamin

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Ewa Prymoń-Ryś
  • Marketing
Pobrań: 343
Wyświetleń: 1806

Egzamin Marketing 2009/2010 Prymon Ryś 1) decyzja zakupu mebli kuchennych 2) Wybierz jeden produkt...

Dystrybucja - Kanały dystrybucji.

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1162

przemysłowej kanał marketingu jest pierwotnym środkiem przez, który znajduje nowych klientów dla swoich...

Produkt w ujęciu marketingowym

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 294
Wyświetleń: 2338

produktu. produkt rzeczywisty produkt poszerzony Źródło: „ Podstawy marketingu ” , pod red. J. Altkorna...

Marketing gminy

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1169

może zachowywać się wedle zasad rynkowych (marketing terytorialny). Cztery wyzwania rozwojowe wg Kotlera...

Marketing - podsumowanie 2

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 812

od marketingu powinien określić wynikające z nich szanse i zagrożenia. Co osiąga klient dzięki drugiemu etapowi...

Wykład - Strategia marketingowa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Mirosława Barczak
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 567

Marketing dr Mirosława Barczak Wykład 3 Strategia marketingowa zestaw działań, przy pomocy...

Marketing w handlu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1001

i cywilizacyjno-kulturowa POWSTANIE MARKETINGU HANDLOWEGO Marketing zakupu obejmuje wszystkie działania skierowane...

Marketing - definicje

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1155

1. MARKETING jest złożonym procesem wewnątrz społeczeństwa, w ramach którego przewiduje...

Rodzaje orientacji i otoczenie firmy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1400

globals – firmy od początku istnienia geocentryczna CECHY: ETNOCENTRYZM 1) Marketing międzynarodowy...