Marketing szeptany - strona 22

note /search

Percepcja marki

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 203
Wyświetleń: 2919

% 10,5% 8% 5% 6,5% 12% 9% Źrodło: M. Majewska, Percepcja marek kawy, „ Marketing Serwis" 1998, nr 2, s...

Pozycjonowanie produktu- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1344

na to czy pomagają im w tym przedsiębiorstwa. Pracownicy działów marketingu firm, nie mogą pozostawić procesu...

Zarządzanie marketingiem

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 343
Wyświetleń: 1960

Zarządzanie marketingiem - notatki z wykładu - prof. dr hab. Jan Wiktor Nowy Sącz - 2008 r. Istota...

Funkcje i istota rynku-opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 525

, innowacyjność, przedsiębiorczość), kierowanie (samodzielność), sposób na sukces.   Definicja marketingu...