Marketing mix - strona 14

note /search

Cele strategii cenowych

  • Uniwersytet Gdański
  • Polityka cenowa
Pobrań: 385
Wyświetleń: 1603

obniżane ceny, gdy nie obniżamy ceny modernizujemy produkt polepszamy instrumenty marketingu-mix...

Skutki zmian cen

  • Uniwersytet Gdański
  • Polityka cenowa
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1771

jako instrumentu marketingu-mix jest tym większa, im bardziej proces podejmowania decyzji jest oparty na klarownym...

Wykład - Cykl życia produktu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 826

- czy jest to pionierski produkt czy naśladowanie konkurencji, różne stopnie konkurencji działania marketingu mix...

Specyfika i determinanty

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing usług finansowych
Pobrań: 14
Wyświetleń: 994

(brak logistyki marketingowej), Niemożność nabycia praw własności usług Specyfika marketingu- mix usług...

Mikrootoczenie - omówienie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1876

osobnych produktów i/lub odrębnego marketingu-mix, więc zintegrowanego oddziaływania ceną, promocją...

Orientacje przedsiębiorstw

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1470

Właśnie wtedy pojawiła się koncepcja marketingu – mix. Ø Orientacja na społeczeństwo (lata 90-te XX w.) – Zmiany...