Wykłady marketing cd.
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Podstawy Marketingu
zmniejszania cenowej elastyczności popytu (najszybciej spada cena produktów bez marki) producenta lepsza...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
zmniejszania cenowej elastyczności popytu (najszybciej spada cena produktów bez marki) producenta lepsza...
) 3.4 Strategia produktu z marką producenta lepsza kontrola produktu i jego cech lepsza cena dzięki...
: - nadawać marę czy nie? - Wybór nazwy marki (wybór, ochrona) - Właściciel marki (marka producenta, marka...
, naśladownicza, przesadna. 2. Porównawcza- nie można przywoływać konkretnej marki producenta. 3.Ukryta- tzw...
a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 11 stron. ... 1. Tradycyjny podział instytucjonalny rynku: a) istnieje b) nie istnieje 2. Strategia budowania odnosi się do: a) „dojnych krów” b) „trudnych dzieci” i „porażek” c) „gwiazd” i „trudnych dzieci” 3. Podm...
marki producenta, ale musi ją wypromować na własnym rynku, a jednocześnie może zapomnieć o swoich...
utrzymanie przewagi nad konkurentami Rodzaje marek (kto nadaje marki): Marka producenta (fabryczna...
utrzymanie przewagi nad konkurentami Rodzaje marek (kto nadaje marki): Marka producenta (fabryczna...
i marki. Producenci wyrobów i marek, dla których wpływ grup odniesienia jest duży muszą zastanowić...
i jakość. Trzeci w kolejności czynnik, tj. marka/producent, ma największe znaczenie dla ludzi młodych...