Marka producenta - strona 5

Wykłady marketing cd.

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 126
Wyświetleń: 5887

zmniejszania cenowej elastyczności popytu (najszybciej spada cena produktów bez marki) producenta lepsza...

Proces segmentacji rynku

  • Politechnika Lubelska
  • dr Teresa Królikowska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1771

: - nadawać marę czy nie? - Wybór nazwy marki (wybór, ochrona) - Właściciel marki (marka producenta, marka...

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1127
Wyświetleń: 5012

a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 11 stron. ... 1. Tradycyjny podział instytucjonalny rynku: a) istnieje b) nie istnieje 2. Strategia budowania odnosi się do: a) „dojnych krów” b) „trudnych dzieci” i „porażek” c) „gwiazd” i „trudnych dzieci” 3. Podm...

Marketning

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr hab. Stanisław Gajewski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1904

utrzymanie przewagi nad konkurentami Rodzaje marek (kto nadaje marki): Marka producenta (fabryczna...

Koncepcja marketingu-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Witold Chrostowski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 581

utrzymanie przewagi nad konkurentami Rodzaje marek (kto nadaje marki): Marka producenta (fabryczna...

Teoria marketingu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 182
Wyświetleń: 910

i marki. Producenci wyrobów i marek, dla których wpływ grup odniesienia jest duży muszą zastanowić...