Marka producenta - strona 5

note /search

Wykłady marketing cd.

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 252
Wyświetleń: 6097

zmniejszania cenowej elastyczności popytu (najszybciej spada cena produktów bez marki) producenta lepsza...

Proces segmentacji rynku

  • Politechnika Lubelska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1820

: - nadawać marę czy nie? - Wybór nazwy marki (wybór, ochrona) - Właściciel marki (marka producenta, marka...

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2744
Wyświetleń: 6643

a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 11 stron. ... 1. Tradycyjny podział instytucjonalny rynku: a) istnieje b) nie istnieje 2. Strategia budowania odnosi się do: a) „dojnych krów” b) „trudnych dzieci” i „porażek” c) „gwiazd” i „trudnych dzieci” 3. Podm...

Marketning

  • Uniwersytet Łódzki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 308
Wyświetleń: 2170

utrzymanie przewagi nad konkurentami Rodzaje marek (kto nadaje marki): Marka producenta (fabryczna...

Teoria marketingu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 182
Wyświetleń: 952

i marki. Producenci wyrobów i marek, dla których wpływ grup odniesienia jest duży muszą zastanowić...