Marka producenta - strona 4

Zarządzanie dystrybucją

  • Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • Prof. dr hab. Franciszek Misiąg
  • Zarządzanie dystrybucją
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1911

; zmuszają producentów do wytwarzania marek z reguły tańszych od własnych marek producentów; ograniczenie...

Polityka produktu - omówienie zagadnienia

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Ekonomia
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1372

(łączona). Rodzaje marek: 1. Marka producenta (ogólnokrajowa). 2. Marka pośrednika – anonimowość producenta...

Badania gabinetowe i w terenie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
Pobrań: 49
Wyświetleń: 903

, kolorystyka, krój, trwałość, staranność wykonania, marka producenta. Z tego faktu wysuwa się wniosek...

Marketing

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
  • prof. dr hab. Marian Mikołajczyk
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1736

marki producenta marki handlowe - wielkie markety marki licencyjne - np fiat rodzaje strategii...

Europeistyka

  • dr inż. Henryk Kleta
  • Badania marketingowe
Pobrań: 21
Wyświetleń: 2128

zobiektywizowanych ocen respondenckich - wolnych od zniekształceń spowodowanych wiedzą o marce, producencie...

Strategia rozwoju - fabryka mebli

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 728

, gdzie marka producenta i wynikające z tego czynniki tj. cena, jakość, wzornictwo mają olbrzymie znaczenie...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2338

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...

Marketing - podsumowanie

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 952

identyfikacji marki producenta. Istnieje pewien kod kolorów, którego nie należy łamać, gdyż może to doprowadzić...