Loteria - strona 20

Zobowiązania - konspekt

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr hab. prof. nadzw. Andrzej Śmieja
  • Prawo cywilne
Pobrań: 266
Wyświetleń: 2653

, loterie fantowe, gry w automatach). Zakład natomiast jest umową, na mocy której strony dla umocnienia...

Teoria kultury - wykłady

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • dr Mirosława Wielopolska-Szymura
  • Teoria kultury
Pobrań: 1456
Wyświetleń: 5264

...10. Rozwiniemy mecenat państwa w dziedzinie kultury. Kultura i sztuka wymagają klimatu wolności, szacunku i opieki. Tylko w takich warunkach kultura i sztuka sprostać mogą wymogowi odpowiedzialnego udziału Polaków w dialogu między kulturami różnych narodów w coraz silniej integrującym się...

Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Magdalena Dołhasz
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1309

MARKETING Rozdział 3 - Konsumenci i ich zachowania na rynku Nabywca - jest podmiotem rynku. Decyduje, która ofertę przedstawioną przez sprzedającego zaakceptować Konsument - jedno lub wieloosobowe gospodarstwo domowe. Jego funkcjonowanie jest związane z zaspokajaniem potrzeb. Większość swoich po...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2338

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1281
Wyświetleń: 5054

Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 539
Wyświetleń: 5901

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 560
Wyświetleń: 5432

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

Szkoła biznesu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 1148

, grając na loterii lub ciężko pracując i oszczędzając pieniądze. I rzeczywiście, niektórzy bogacą...

Administracyjne prawo gospodarcze - Akt administracyjny

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Prawo administracyjne
Pobrań: 224
Wyświetleń: 4774

Podejmuje również takie tematy jak: administracja państwowa i prawo administracyjne wobec gospodarki w XIX i XX w, oraz nacjonalizacja w Polsce w latach 1944 ? 1958. Prezentuje i opisuje ponadto organy administracji gospodarczej oraz związane z tym zagadnienia. Są to m.in. takie kwestie jak: minis...