Ilość informacji - strona 30

Zarządzanie projektami - charakterystyka

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Agnieszka Szpitter
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 1407
Wyświetleń: 3171

 Zarządzanie Projektami   Strona 1 z 27    Wykład 1 15.02.2011    Początki i rozwój specjalizacji – Etapy rozwoju zarządzania projektami  -1956,1958 rok – faza początkowa (PERT, CPM)  - od 1960-obecnie- faza rozwoju instrumental...

Marketing - podstawowe informacje

  • Akademia Obrony Narodowej
  • prof. dr hab. inż. Stefan Antczak
  • Marketing
Pobrań: 910
Wyświetleń: 1862

kierownictwu wystarczającej ilości informacji do podjęcia decyzji w wprowadzeniu nowego produktu na rynek...

Rachunkowość zarządcza - Koszty rodzajowe

  • Wyższa Szkoła Finansów i Prawa w Bielsku-Białej
  • Prof. nadzw. dr hab. Jerzy Szkiłądź
  • Rachunkowość zarządcza
Pobrań: 1113
Wyświetleń: 2457

Rachunkowość zarządcza - Wykłady. Wykład pierwszy. Rachunkowość zarządcza to są rozmaite rachunki mające na celu pomiar efektywności rozwijanych lub planowanych do rozwinięcia działalności w przedsiębiorstwie. To jest bardzo ważna informacja, którą dostarcza nam rachunkowość zarządcza, bo dy...

Benchmarking - cele

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 2233

do informacji jest w tym przypadku płatny, a jego wysokość zależy od ilości informacji i jej szczegółowości...

Procesy poznawcze

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • dr Ludmiła Zając-Lamparska
  • Procesy poznawcze
Pobrań: 1162
Wyświetleń: 6251

przez pewne oczekiwania i hipotezy (oczekiwanie jako plan uzyskania większej ilości informacji) Spostrzeganie...

Marketing - Nowy produkt

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • prof. dr hab. Marek Prymon
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1680

na ogol dostarcza kierownictwu wystarczającej ilości informacji do podjęcia decyzji o wprowadzeniu nowego...

Finanse definicje

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Judyta Przyłuska
  • Finanse
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1652

czasu i przytłoczonych dużą ilością informacji. Skłonności poznawcze inwestorów: efekt myślenia...