General Motors - strona 3

Geneza i rozwój marketingu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1218

pracownicze. W ten sposób mówi się o specjalistach nowej dziedziny gospodarowania. W 1920 roku General Motors...

Zarządzanie - struktury ogranizacyjne

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Barbara Józefiak
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 14
Wyświetleń: 560

, gdzie znajduje się wyspecjalizowany personel. -grup wyrobów = wytwarzanie różnorodnych wyrobów np. General Motors...

Funkcje marketingowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1008

adaptowany i jest stosowany na większą skalę w dużych firmach . General Electric , General Motors , Procter...

Procesy produkcyjne cz.1a

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Procesy produkcyjne
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1834

, K.Capek, 1920, General Motors 1964 19 Kierunki rozwoju technologii LATA: 60-TE 70-TE 80-TE WYDAJNOŚĆ...

Globalizacja-materiały do dyskusji

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Robert Oktaba
  • Ekonomia
Pobrań: 28
Wyświetleń: 609

się firmy amerykańskie. Wtedy to właœnie Ford i General Motors ustanowiły swoje filie w Niemczech i Wielkiej...

Koszyki rynkowe a linia budżetu

  • Uniwersytet Szczeciński
  • dr hab. Ignacy Chrzanowski
  • Mikroekonomia
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1106

, jakie należy wyprodukować w każdej grupie. General Motors przeprowadził podobne analizy rynku. Wykazały...