Forum dyskusyjne - strona 5

note /search

UE - najważniejsze fakty 2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Problematyka międzynarodowa
Pobrań: 21
Wyświetleń: 434

, która okresliła Rada Naczelna. Rada Generalna EBC - spełnia funkcje forum dyskusyjnego i nie uczestniczy...

Preferencje na rynku past do zębów wśród studentów

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 1344
Wyświetleń: 8736

Jest to projekt na zaliczenie ćw z dr inż. Dariuszem Cichoniem. Zajęcia odbywają się na Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie. Notatka składa się z 55 stron w formacie .doc, a jej temat to: badanie marketingowe rynku past

SYSTEM INSTYTUCJONALNY UE

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Prawo instytucjonalne Unii Europejskiej
Pobrań: 581
Wyświetleń: 2758

SYSTEM INSTYTUCJONALNY UE IV.1. UWAGI WSTĘPNE pojęcie instytucji zamiennie używane jest z pojęciem organu - art. 13, 17 TUE instytucja jest rozumiana także jako zespół norm określających pewne stosunki prawne, np. i. obywatelstwa, członkostwa w stowarzyszeniu antecedencji (rodowodu) instytucji n...

Historia po 1914 roku - wykłady

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Historia doktryn polityczno-prawnych
Pobrań: 175
Wyświetleń: 3241

Ziemie polskie w czasie I wojny światowej (1914- 1918) -Trójporozumienie (Ententa)- Francja, Anglia, Rosja -Trójprzymierze- Niemcy, Austro- Węgry, Włochy -działalność organizacji wojskowych w Galicji, kierowanych przez Piłsudskiego i Hallera, służyła koncepcji zorganizowania antyrosyjskiego powsta...

Integracja europejska

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
Pobrań: 161
Wyświetleń: 2450

Integracja Europejska – wykł. dr Marta du VallPlan zajęć : ← Geneza i koncepcje integracji europejskiej ← Powstanie i rozwój wspólnot europejskich ← Unia europejska ← Instytucje UE/WE ← System prawny UE/WE ← Integracja gospodarcza WE/UE ← Unia gospodarcza i walutowa ← Polityka region...

Marketing polityczny - opracowanie zagadnień

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Metodologia badań politologicznych
Pobrań: 581
Wyświetleń: 2310

1. Model marketingu politycznego wg B. I. Newmana : wprowadza wyraźne rozróżnienie pomiędzy procesem kampanii marketingowej a procesem kampanii politycznej. Kampania marketingowa pomaga kandydatowi przejść przez cztery etapy kampanii politycznej: od przedwstępnej fazy kształtowania własnego miejsca...