Direct mail

Reklama - funkcje i cele

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1407

, czasopisma, telewizję, radio, out-door, direct mail, wydawniczą, internetową, reklamę w miejscu sprzedaży...

Systemy CRM- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 588

Management: zarządza i monitoruje komunikację z klientami poprzez np. direct mail, telemarketing, Internet...

Marketing usług - wykład 20 (sem.VI)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Prof. Sobczyk
  • Marketing usług zdrowotnych
Pobrań: 14
Wyświetleń: 518

(direct mail) 2.telemarketing 3.sprzedaż katalogowa 4.internet 5.inne media elektroniczne (e-mail...

Marketing bezpośredni - wady i zalety

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1358

konsumentowi mnóstwo informacji o produktach i usługach, które są mu potrzebne. Direct Mail, reklamy drukowane...

Strategia promocji - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Ratajczak-Mrozek
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 189
Wyświetleń: 1638

, listy reklamowe - direct mail, telefon, kino, kasety video, filmy, product placement , P.O.S. (P. O. S...

Polityka promocji - omówienie zagadnienia

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Ekonomia
Pobrań: 0
Wyświetleń: 847

, wysyłkowa – direct mail). Reklama BTL jest niemedialna. Zalety reklamy: zdolność docierania do dużych grup...

Branża reklamowa - reklama

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 763

on reklamę za pomocą direct mail, koordynuje wystawy u dealerów oraz inne formy, którymi na ogół nie zajmują...