Blok reklamowy - strona 2

note /search

Sponsoring-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Public relations
Pobrań: 336
Wyświetleń: 1316

świadomości marki; dzięki sponsorowaniu można „wyjść” z bloku reklamowego; sponsorowanie jest postrzegane...

Telewizja-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 133
Wyświetleń: 763

za blok reklamowy) Ekonomiczne cechy produkcji programów telewizyjnych  Niepewność wynikająca, podobnie...

Wykład - dystrybucja, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 966

w trakcie emisji specjalnych programów lub między emitowanymi w bloku reklamowym spotami reklamowymi...

Telewizja-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 126
Wyświetleń: 812

reklama - sprzedaż czasu reklamowego, programowanie bloków reklamowych, pozyskiwanie klientów; promocja...

Kobieta na drodze

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Psychologia społeczna
Pobrań: 7
Wyświetleń: 805

Lepszy efekt niż 30 sekund filmiku daje dwukrotna emisja 15 sekund na początku i na końcu bloku...

Psychologia reklamy 2

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Psychologia
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1967

: efekt pierwszeństwa (początku) - informacje na początku reklamy lub reklama na początku bloku...

Budowanie skutecznej reklamy

  • Reklama
Pobrań: 497
Wyświetleń: 2982

Dokładna tematyka notatki jest następująca: początki i rozwój reklamy, istota reklamy i rodzaje, reklama, informacja, perswazja, rola społeczna, rola marketingowa, rola komunikacyjna, rola ekonomiczna, reklama informacyjna, reklama emocjonalna, reklama tworząca nawyk, wizualne środki reklamy, rekla...