Dr Anna Kozłowska - strona 4

note /search

Rola mass mediów w działalności komercyjnej

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Oddziaływanie mass mediw
Pobrań: 21
Wyświetleń: 931

10. Rola mass mediów w działalności komercyjnej 1. Komunikowanie marketingowe  zespół informacji (sygnałów), które firma emituje z różnych źródeł w kierunku nie tylko swoich klientów, lecz także innych podmiotów otoczenia marketingowego (dostawców, pośredników, konkurentów, liderów opinii itp....

Człowiek w mass mediach

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Oddziaływanie mass mediw
Pobrań: 14
Wyświetleń: 826

11. Człowiek w mass mediach. Realisty show 1. Motywy uczestnictwa w reality show  chęć pokazania się innym  pieniądze  ekshibicjonizm  chęć potwierdzenia własnej wartości  narcyzm 2. Motywy oglądania reality show  skłonność ...

Oddziaływanie mass mediów

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Oddziaływanie mass mediw
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1085

12. Życie czy śmierć, czyli zaistnieć w społeczeństwie 1. Skąd bierze się chęć pokazania innym?  chęć skupienia na sobie uwagi jest czymś zupełnie naturalnym  narkotyk sławy - chodzi już nie tylko o to, żeby żyć w społęczeńsdtwie, ale w głównej mierze, aby być zauważonym, sławnym, by wiele z...

Mass media jako uczestnicy życia społecznego

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Oddziaływanie mass mediw
Pobrań: 14
Wyświetleń: 819

13. Mass media jako uczestnicy życia społecznego 1. Mass media a poczucie wspólnoty  media powodują powstawanie czasowej solidarności, kiedy łączy ludzi jakaś idea, przekonanie  wspólne oglądanie telewizji zastąpiło wspólne słuchanie radia)  poczucie wspólnoty opartej na oglądaniu tego sam...

Mass media a przemoc

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Oddziaływanie mass mediw
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1470

14. Mass media a przemoc 1. Agresja. Zakres definicyjny  agresja - zachowanie, któremu nie muszą towarzyszyć negatywne emocje, np. złość  zachowanie to może przyjmować formę zarówno agresji fizycznej, jak i werbalnej  agresja jest celowa - niezależnie czy zakończona zostanie sukcesem czy p...

Nowe media - nowa rzeczywistość

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Oddziaływanie mass mediw
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1372

15. Nowe media - nowa rzeczywistość 1. Internet jako medium  proces komunikowania, który posiada podstawowe elementy, wzbogacone o interaktywność nowego medium oraz nowe środki i nośniki wymiany informacji 2. Internet w procesie komun...

Reklama jako instrument komunikowania marketingowego

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Reklama
Pobrań: 273
Wyświetleń: 1358

1. Reklama jako instrument komunikowania marketingowego 1. Reklama. Zakres pojęcia - proces komunikowania marketingowego - wszelka płatna, bezosobowa forma prezentowania i popierania dóbr, usług, osób lub idei przez konkretnego sponsora - płatny przekaz mający na celu informowanie i/lub wpłynięci...

Zajęcia IV- kultura

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Socjologia
Pobrań: 49
Wyświetleń: 854

Pięć podstawowych wzorców człowieka kulturalnego w Polsce (OBOP, 2000)  człowiek kulturalny jako konsument kultury zarówno wyższej, jak i popularnej (33%)  bywa w kinie i teatrze, na wystawach, w muzeach, na odczytach, bywa na koncertach

Przedmiot socjologii

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Socjologia
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1974

1. Przedmiot socjologii  sucha wiedza, nic to nie da, nuda…  nauka o społeczeństwie  społeczeństwo[A. Giddens] - zbiór lub system zinstytucjonalizowanych (społecznie reprodukowanych) sposobów postępowania  zjawiska i procesy tworzenia się różnych form zbiorowości ludzkich  struktury zbi...