Człowiek w mass mediach

Nasza ocena:

3
Pobrań: 14
Wyświetleń: 826
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Człowiek w mass mediach - strona 1 Człowiek w mass mediach - strona 2

Fragment notatki:


11. Człowiek w mass mediach. Realisty show
1. Motywy uczestnictwa w reality show
 chęć pokazania się innym
 pieniądze
ekshibicjonizm
 chęć potwierdzenia własnej wartości
 narcyzm
2. Motywy oglądania reality show
 skłonność do podglądactwa
 wrażenie autentyczności
 możliwość decydowania o czyimś losie
 poszukiwanie skandalu
 rywalizacja
 inni oglądają
3. Ewolucja realisty show
 „zwykły” realisty show (Big Brother, The Real Word, Amazonki)
 rywalizacja (Big Rother Bitwa, Bar, Dwa światy)
 ekstremalne warunki (Ekspedycja, Fear Factor, Wyprawa Robinson)
 ekstremalne metamorfozy (I want a famous face, Chcę być piękna, Łabędziem być)
 inwazja na sferę emocjonalną (Tylko miłość, Wybacz mi, Dla Ciebie wszystko, Kawaler do wzięcia, Date My Mom)
 kpina z uczestników - realisty surprise show (There's sth about Miriam, My Big Fat Obnoxious Boss, My Big Fat Obnoxious Fiance)
 celebrities ( Nick & Jessica, The Osbournes, Jestem, jaki jestem)
 „edukacyjne” (Black. White, The Experiment:Gay and Straight)
4. Reality show, czyli pomiędzy kulisami a sceną
 wszyscy jesteśmy aktorami na scenie
 na scenie kontrolujemy nasze zachowania, by wywołać pożądane wrażenie na publiczności
 za kulisami możemy pozwolić sobie na większą swobodę
 życie byłoby bardzo męczące, gdyby nie było kulis
 większość czasu spędzamy na przemieszczaniu się pomiędzy kulisami a sceną
 wykorzystanie mass mediów w zasadniczy sposób zmieniło granicę pomiędzy sceną a kulisami
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz