To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
11. Człowiek w mass mediach. Realisty show
1. Motywy uczestnictwa w reality show
chęć pokazania się innym
pieniądze
ekshibicjonizm
chęć potwierdzenia własnej wartości
narcyzm
2. Motywy oglądania reality show
skłonność do podglądactwa
wrażenie autentyczności
możliwość decydowania o czyimś losie
poszukiwanie skandalu
rywalizacja
inni oglądają
3. Ewolucja realisty show
„zwykły” realisty show (Big Brother, The Real Word, Amazonki)
rywalizacja (Big Rother Bitwa, Bar, Dwa światy)
ekstremalne warunki (Ekspedycja, Fear Factor, Wyprawa Robinson)
ekstremalne metamorfozy (I want a famous face, Chcę być piękna, Łabędziem być)
inwazja na sferę emocjonalną (Tylko miłość, Wybacz mi, Dla Ciebie wszystko, Kawaler do wzięcia, Date My Mom)
kpina z uczestników - realisty surprise show (There's sth about Miriam, My Big Fat Obnoxious Boss, My Big Fat Obnoxious Fiance)
celebrities ( Nick & Jessica, The Osbournes, Jestem, jaki jestem)
„edukacyjne” (Black. White, The Experiment:Gay and Straight)
4. Reality show, czyli pomiędzy kulisami a sceną
wszyscy jesteśmy aktorami na scenie
na scenie kontrolujemy nasze zachowania, by wywołać pożądane wrażenie na publiczności
za kulisami możemy pozwolić sobie na większą swobodę
życie byłoby bardzo męczące, gdyby nie było kulis
większość czasu spędzamy na przemieszczaniu się pomiędzy kulisami a sceną
wykorzystanie mass mediów w zasadniczy sposób zmieniło granicę pomiędzy sceną a kulisami
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)