Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku - strona 4

note /search

Zmysł równowagi - omówienie

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Anatomia
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1015

ZMYSŁ RÓWNOWAGI,PODAJ LOKALIZACJĘ I ZASADĘ DZIAŁANIA. Zmysł równowagi Sprawne poruszanie się człowieka może być zapewnione tylko wówczas, gdy dobrze funkcjonuje jego zmysł równowagi. Jest w ustroju narząd, wchodzący w skład

Zmysł smaku i węchu - omówienie

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Anatomia
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1575

ZMYSŁ SMAKU I WĘCHU - PODAJ LOKALIZACJĘ I ZASADĘ DZIAŁANIA. Człowiek rozpoznaje cztery podstawowe smaki: słodki, kwaśny, gorzki i słony, za pomocą receptorów, znajdujących się w specjalnych strukturach błony śluzowej, zwanych kubkami smakowymi, zgromadzonych w jamie ustnej, szczególnie zaś na powie...

Antropologia - omówienie zagadnień

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Antropologia
Pobrań: 553
Wyświetleń: 2100

Antropologia to nauka badająca człowieka w czasie i przestrzeni. kulturowa - bada kulturę materialną i duchową człowieka fizyczna : filogenetyczna - bada pochodzenie naszego organizmu (rozwój rodowy) populacyjna - bada wewnątrz gatunkowe zróżnicowanie człowieka (historia) ontogenetyczna - bada rozw...

Analiza zachowań nabywczych - omówienie zagadnienia

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Ekonomia
Pobrań: 42
Wyświetleń: 896

ANALIZA ZACHOWAŃ  ANALIZA ZACHOWAŃ NABYWCZYCH Należy respektować zasady: Należy respektować •  ZASADA 1 -  Konsumenci wybierają te  produkty, które lepiej zaspokajają ich  potrzeby, nawet wtedy, gdy potrzeb tych  sobie nie uświadamiają. Przedsiębiorstwo  musi poznać te potrzeby i zrozumieć ich  ist...

Istota misji - omówienie

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Ekonomia
Pobrań: 7
Wyświetleń: 952

ISTOTA MISJI Jest deklaracją celów działalności firmy,  Jest deklaracją celów działalnoś w której  zawiera się wyraźne określenie  w której  zawiera się wyraźne okreś bieżących i przyszłych operacji firmy  bieżących i przyszł związanych z produktem lub rynkiem,  zwią a także system przyjętych warto...

Metody badawcze - omówienie zagadnienia

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Ekonomia
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1400

METODY BADAWCZE Rodzaje metod, m.in. • ankiety, • wywiady, • panele, • obserwacje, • eksperymenty, • badania symulacyjne, • pomiary fizjologiczne, • metody projekcyjne. ANKIETA Metoda pomiaru pośredniego charakteryzująca się  tym, iż kwestionariusz ankietowy trafia bezpośrednio  do rąk respondenta,...

Otoczenie konkurencyjne - omówienie zagadnienia

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Ekonomia
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1085

ANALIZA OTOCZENIA KONKURENCYJNEGO KONKURENCJA zespół działań za pomocą których  uczestnicy rynku, dążąc do realizacji swych  interesów i osiągania zysków, przedstawiają  nabywcom korzystniejsze od innych firm  oferty zakupu bardziej atrakcyjnych  towarów i usług, sprzedawanych po  dogodniejszych ce...

Otoczenie przedsiebiorstwa - omówienie zagadnienia

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Ekonomia
Pobrań: 42
Wyświetleń: 959

OTOCZENIE  PRZEDSIĘBIORSTWA PRZEDSIĘ Konieczność badania otoczenia  przedsiębiorstwa: ze względu na zmienność otoczenia, ze względu na nowe możliwości, ze względu na nowe zagrożenia, ze względu na nowe wyzwania, ze względu na nowe potrzeby. Otoczenie przedsiębiorstwa: zbiór zewnętrznych „aktorów”  ...

Polityka produktu - omówienie zagadnienia

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Ekonomia
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1421

POLITYKA PRODUKTU Produkt wszystko to, co można zaoferować  nabywcom do konsumpcji, użytkowania  lub do dalszego przerobu, czyli jest to  zbiór korzyści dla nabywcy.  Funkcje produktu: odzwierciedlają relacje zachodzące między  produktem a celem, któremu ma on służyć  i który uzasadnia jego istnien...

Polityka promocji - omówienie zagadnienia

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Ekonomia
Pobrań: 21
Wyświetleń: 882

POLITYKA PROMOCJI Komunikowanie się z rynkiem (tzw.  promocja mix ) zestaw środków za pomocą których  przedsiębiorstwo przekazuje na rynek  informacje związane z produktem lub  firmą, kształtuje potrzeby nabywców  oraz kieruje popytem. Formy komunikacji 1. Komunikacja jednostronna -wykład, prelekcj...