Zarządzanie jakością - strona 11

note /search

Podział działań dotyczących zarządzania jakością

  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 28
Wyświetleń: 903

Podział działań dotyczących zarządzania jakością: działania o charakterze kierowniczym i ekonomicznym: ogólna polityka, planowanie, organizowanie, dobór personelu, stymulowanie. działania o charakterze technicznym: projektowanie, specyfikacja wymagań, procesy produkcji, oprzyrządowanie,

Zintegrowany system zarządzania- opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 56
Wyświetleń: 546

ELEMENTY (PODSYSTEMY) tworzące Zintegrowany System Zarządzania to: o System Zarządzania Jakością - wg Polskiej Normy PN - EN ISO 9000:2001 o System Zarządzania Środowiskiem - wg Polskiej Normy PN - EN ISO - 14001:1998 o System Zarządzania Bezp...

Wartosciowanie jakości - wzorce

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 1323
Wyświetleń: 3213

WARTOŚCIOWANIE JAKOŚCI Co to jest kryterialny wzorzec jakości? Jest to uporządkowany wg potrzeb merytorycznych zapis zbioru kryteriów jakości obiektów lub procesu z ich stanami pożądanymi. Odtwarza on stawiane wymagania jakościowe i ułatwia obliczenie poziomu jakości z wykorzystaniem najodpowiedn...

Dom Jakości - pytania na zaliczenie

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1316

Co to jest Dom Jakości? oznacza dopasowanie funkcji jakości. Celem QFD jest przełożenie potrzeb i oczekiwań odbiorców na charakterystyki wyrobu lub usługi . 2. Jaki jest pierwszy krok rozpoczynający analizę za pomocą Domu Jakości? W części I umieszcza się potrzeby i oczekiwania klienta 3. Jakie i...

Systemy zarzadzania - pytania

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 273
Wyświetleń: 1029

Jakie są rodzaje norm ISO serii 9000:2000? 9000 9001 9004 19011 Czego dotyczy każda z nich? 9000 Systemy zarządzania jakością. Podstawy i terminologia 9001 Systemy zarządzania jakością. Wymagania 9004 Systemy zarządzania jakością. Wytyczne doskonalenia funkcjonowania 19011 Wytyczne do auditowan...

Sprawozdanie z oceny jakości bufetu studenckiego II

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 210
Wyświetleń: 854

Sopot 2010 Sprawozdanie nr 1: Wartościowanie jakości Wstęp Celem ćwiczenia było nabycie niezbędnych umiejętności w wykorzystaniu kryterialnego wzorca jakości oraz metody uśrednionych znamion jakości. Wymienione narzędzia posłużyły do zbadania jakości barku studenckiego znajdującego się na wydzia...

Sektory - charakterystyka

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 7
Wyświetleń: 574

SEKTOR V Sektor V to ocena względna każdej z cech technicznych ( odpowiada na pytanie „które”?). Z tej części domu jakości pochodzą informacje o wzajemnych powiązaniach i ważności poszczególnych cech wyrobu. Informacje te uzyskuje się wykorzystując następujący wzór: ∑ W Gdzie: Sumowanie dla d...

Sektory - charakterystyka 2

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 7
Wyświetleń: 518

SEKTOR V Sektor V to ocena względna każdej z cech technicznych ( odpowiada na pytanie „które”?). Z tej części domu jakości pochodzą informacje o wzajemnych powiązaniach i ważności poszczególnych cech wyrobu. Informacje te uzyskuje się wykorzystując następujący wzór: ∑ W Gdzie: Sumowanie dla d...

Dom Jakości - sprawozdanie

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1071

Sopot 2010 Sprawozdanie nr 2 : Dom Jakości Dom Jakości jest to instrument doskonalenia jakości, który umożliwia nam przełożenie potrzeb, oczekiwań, wymagań klientów (odbiorców) na cechy projektowo-konstrukcyjne lub towaroznawcze produktu. Po drugie umożliwiam określenie naszej pozycji na rynku i...

Dom Jakości - wnioski

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1162

WNIOSKI: 1.ZAWARTOŚĆ SOKU Z OWOCÓW Najbardziej istotnym czynnikiem wpływającym na jakość oferowanego przez nas soku firmy CAPPY jest zawartość świeżego soku z owoców. Nasi klienci oczekują jak najlepszego smaku soku, dlatego tak ważne jest aby w samym napoju większość składników była naturalna, ...