E-biznes

E-handel

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Krzysztof Wojdacki
  • E-biznes
Pobrań: 371
Wyświetleń: 2149

Internet - globalny system informacyjny, który: -Jest logicznie połączony przez globalną jednorodną przestrzeń adresową opartą na protokole transmisji IP (ang. Internet Protocol) lub jego rozszerzeniach, -Jest w stanie zapewnić komunikację przy użyciu protokołu TCP/IP (ang. Transmission Contro...

Opracowanie projektu firmy na zaliczenie

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • mgr Anna Sabat
  • E-biznes
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1078

Sabat. Notatka składa się z 6 stron. USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB „ DOBRY BUS” (Zakładam firmę transportową - przewóz osób, ponieważ zauważam w społeczeństwie ciągłą potrzebę migracji lokalnych. Wszyscy ludzie muszą się przemieszczać, a mieszkańcy małych miejscowości mają z tym trudności z pow...

Prawa konsumenta w sieci

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Mariusz Kusiak
  • E-biznes
Pobrań: 98
Wyświetleń: 3479

Prawa konsumenta i ich ochrona w e-biznesie Spis treści: Wstęp Dynamiczny rozwój społeczności internetowej, a razem z nią także biznesu prowadzonego w sieci rodzi poważne konsekwencje na wielu obszarach, takich jak rozwój gospodarczy, pr...

Rynek wirtualny - prezentacja

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • mgr Anna Sabat
  • E-biznes
Pobrań: 42
Wyświetleń: 665

Sabat. Notatka składa się z 9 stron. Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: społeczności wirtualne, czynniki różniące budowę e-doświadczeń konsumenta od budowy doświadczeń na rynku rzeczywistym, marketing doświadczeń na tradycyjnym i wirtualnym rynku - porównanie, rynek internetowy....

Opracowanie naszej klasy ćwiczenia zadanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Mateusz Kuziak
  • E-biznes
Pobrań: 14
Wyświetleń: 2604

serwis społecznościowy(np.nasza-klasa.pl) a) Klient, korzystający z tego serwisu jest w stanie zapłacić za: -wygodę i szybkość w obsłudze -możliwość dodania kolejnego zdjęcia do swojej galerii -możliwość podglądania, co robią inni, jak w przypadku nk -znajomych -za możliwość przesłania specjal...

Opracowanie modelu nasza-klasa zadanie ćwiczenia

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Mateusz Kuziak
  • E-biznes
Pobrań: 14
Wyświetleń: 2338

zadanie z e-biznesu E-Biznes: Modele eBiznesu Wybieram: 1.serwis społecznościowy(np.nasza-klasa.pl) a) Klient, korzystający z tego serwisu jest w stanie zapłacić za: -wygodę i szybkość w obsłudze -możliwość dodania kolejnego zdjęcia do swojej galerii -możliwość podglądania, co robią inni, jak ...

Wykład - Strategie i modele gospodarki elektronicznej

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. inż. Celina Olszak
  • E-biznes
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1414

E-biznes prof. zw dr hab. Inż. Celina Olszak Wykład 1 Literatura: 1. Strategie i modele gospodarki elektronicznej. Praca zbiorowa pod redakcją C. M. Olszak i E. Ziemby. PWN, Warszawa 2007. 2. Systemy e-commerce. Technologie internetowe w biznesie. Praca zbiorowa pod redakcją C. M. Olszak. AE, Kato...

Wykład - Formy handlu elektronicznego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. inż. Celina Olszak
  • E-biznes
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1260

E-biznes prof. zw dr hab. Inż. Celina Olszak Wykład 3 Formy handlu elektronicznego Sklepy internetowe Pasaże handlowe Aukcje internetowe Serwisy ogłoszeniowe Portale internetowe Rynki elektroniczne Giełdy wirtualne Sklep internetowy...

Wykład - Aukcje internetowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. inż. Celina Olszak
  • E-biznes
Pobrań: 56
Wyświetleń: 581

E-biznes prof. zw dr hab. Inż. Celina Olszak Wykład 4 Aukcje internetowe Miejsce gdzie odbywają się transakcje oparte na licytacjach kupowanych dóbr i usług Model biznesu charakterystyczny dla B2B, B2C, C2C, C2B Rodzaje aukcji Klasyczne - podbijanie ceny wyjściowej przez osoby, które przystąpi...

Wykład - Portale korporacyjne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. inż. Celina Olszak
  • E-biznes
Pobrań: 21
Wyświetleń: 441

E-biznes prof. zw dr hab. Inż. Celina Olszak Wykład 5 Portale korporacyjne Głównym celem jest profesjonalna prezentacja firmy, jej działalności i produktów W ramach portali korporacyjnych budowane są: Systemy intranetowe (dla pracowników) Systemy ekstranetowe (dla klientów, dostawców) Serwisy...