Politechnika Częstochowska - strona 3

note /search

Ubezpieczenia gospodarcze

  • Politechnika Częstochowska
  • Ubezpieczenia gospodarcze
Pobrań: 938
Wyświetleń: 4389

Ubezpieczenie jest to metoda najbardziej powszechna, a zarazem uznawana za kombinację wcześniejszych metod manipulacji, która polega na transferze ryzyka, jego dystrybucji oraz kontroli ryzyka rozumianej jako oddziaływanie prewencyjne ubezpieczenia na postawę ubezpieczonego. Metoda ubezpieczeni...

Projekt przegród budowlanych-obiekt :żłobek

  • Politechnika Częstochowska
  • Fizyka budowli
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

Wprowadzenie Obiektem niniejszego opracowania jest żłobek w mieście Kołobrzeg. Podstawę opracowania projektu stanowi Rozporządzenie Ministra Infrastruktury Dz. U. Nr 926 z 2015r. ze zmianami oraz wszelkie normy. Wymagania cieplno - wilgotnościowe oraz stateczności cieplnej wybranych przegród budo...

Negocjacje - pytania na kolokwium

  • Politechnika Częstochowska
  • Negocjacje
Pobrań: 420
Wyświetleń: 3206

Jeden to ściąga na egzamin, a drugi to pytania na kolokwium. Oba pliki dotyczą przedmiotu negocjacje. Zajęcia prowadzone przez dr inż Aleksandrę Czarnecką na Politechnice Częstochowskiej. PYTANIA DO KOLOKWIUM Z NEGOCJACJI 1. co to są negocjacje? 2. opisz miękki styl negocjacji. 3. opisz twardy ...

Materiały budowlane wykłady prezentacje

  • Politechnika Częstochowska
  • Materiały budowlane
Pobrań: 1162
Wyświetleń: 4823

Cement – PROCES PRODUKCJI Metodę suchą stosuje się, gdy surowcem są mieszanki ze skał zwięzłych, kruchych. W metodzie tej surowce w odpowiednich proporcjach są przemielane i mieszane dla uzyskania mieszaniny o wymaganym składzie chemicznym. W metodzie suchej składniki są mielone i suszone...

Fizyka budowli - pytania i odpowiedzi 2,3

  • Politechnika Częstochowska
  • Fizyka budowli
Pobrań: 952
Wyświetleń: 3808

5.warunki przejmowania ciepła przez przegrodę w różnych jej miejscach przy istniejącej różnicy temp powietrza po obu stronach przegrody, przez przegrodę przenika strumień cieplny w kierunku od temp wyższej do niższej, przy czym przyjmuje się dla temp wewn oznaczenie ti a dla zawn te; i tite . ...

Projekt drogi - przykład z opisami normami i wzorami

  • Politechnika Częstochowska
  • Budownictwo komunikacyjne
Pobrań: 3367
Wyświetleń: 8183

Klotoida – jest to krzywa przejściowa pomiędzy prostą, a łukiem o proporcjonalnej do łuku długości dzięki czemu znalazła zastosowanie przy projektowaniu dróg i linii kolejowych. Pojazd poruszający się po klotoidzie ze stałą prędkością liniową ma jednostajne

Fizyka budowli - pytania i odpowiedzi 1

  • Politechnika Częstochowska
  • Fizyka budowli
Pobrań: 693
Wyświetleń: 2849

1.Temperatura i wilgotność względna powietrza na zewnątrz: Ze wzrostem temp przy stałej zawartości wilgoci w powietrzu, wilgotność względna zmniejsza się. natomiast przy ochładzaniu przy stałej zawartości wilgoci, wilgotność względna zwiększa się aż przy temp punktu rosy osiągnie wartość 100%...

Ekonomika przedsiębiorstw - omówione zagadnienia

  • Politechnika Częstochowska
  • Ekonomika przedsiębiorstw
Pobrań: 490
Wyświetleń: 5614

...1. Ekonomika przedsiębiorstw i zakres jej badań Ekonomika przedsiębiorstw jest dyscypliną naukową, która syntetyzuje całokształt wiedzy o przedsiębiorstwie. Zajmuje się ona zasadami i metodami funkcjonowania przedsiębiorstwa.  Do jej zakresu należą: - organizacja procesów produkcyjnych ...

Sprawozdanie z badania drogi

  • Politechnika Częstochowska
  • Budownictwo komunikacyjne
Pobrań: 1148
Wyświetleń: 3437

Wnioski Fotografie inwentaryzowanej drogi wykonywane były przy suchej pogodzie i dobrym nasłonecznieniu. W czasie wykonywania dokumentacji fotograficznej w porze popołudniowej natężenie ruchu było niewielkie. Stan nawierzchni sklasyfikowany został do kat. C, natomiast powierzchnia do kat. B. Ze ...

Marketing - podstawowe pojęcia

  • Politechnika Częstochowska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 168
Wyświetleń: 3157

Marketing - to proces społeczny i zarządczy mający na celu dążenie do jak najlepszego zaspokojenia potrzeb partnerów wymiany (konsumentów,partnerów, biznesowych itp. Potrzeby konsumentów - definiowane są w procesie badań marketingowych W marketingu decyduje - marka