Zogniskowany wywiad grupowy - strona 4

note /search

Egzamin z finansów na SUM

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Finanse
Pobrań: 1435
Wyświetleń: 6013

Opracowanie zagadnień z egzaminu z dziedziny finansów na studia uzupełniające magisterskie na UEK w rekrutacji na rok akademicki 2011/2012. Test składał się z 30 pytań jednokrotnego wyboru, dotyczących podanego zakresu tematycznego. Dokument ma 55 stron i porusza zagadnienia takie jak: geneza naukow...

Egzamin wstępny UEK Kraków materialy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Ekonomia
Pobrań: 7539
Wyświetleń: 29337

in. następującą problematykę: Wprowadzenie do nauki zarządzania; Metodologia organizacji i zarządzania; Six Sigma; Filozofia marketingu; Struktura organizacyjna; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie Strategiczne; Zarządzanie jakością; Struktura TQM; Ucząca się organizacja; Systemy informacyjne...

Język mediów

  • Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2261

/Dominicka): bywają drogie (!), nawet i 1000 US $ dla 1 respondenta. IV. Zogniskowany wywiad grupowy („fokus...

Metody i techniki badań społecznych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Polityka społeczna i zdrowotna
Pobrań: 350
Wyświetleń: 1183

dokumentów osobistych - konkursy pamiętników. Wywiad narracyjny Badania opinii oparte o zogniskowane wywiady...

Gry decyzyjne

  • Metodologia badań politologicznych
Pobrań: 168
Wyświetleń: 5866

, jakościowe, duże zrozumienie, brak empatii) -grupowe -fokusy (zogniskowane wywiady grupowe) gdy chcemy zbadać...

Metodologia - skrypt

  • Uniwersytet Warszawski
  • Metodologia
Pobrań: 1148
Wyświetleń: 3969

, gdy rola badacza jest jawna, Czasochłonność realizacji i analizowania badania. Zogniskowany wywiad grupowy...

Psychologia reklamy i marketingu-wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychologia marketingu i reklamy
Pobrań: 686
Wyświetleń: 3535

Wykład 1 Psychologia reklamy i marketingu, podstawowe pojęcia i definicje Reklama i marketing - definicje Marketing to ciąg powiązanych działań w celu zaspokojenia potrzeb ludzi i realizacji zamiarów producentów dóbr i usług. To szczegółowa wiedza o efektywności w manipulacji produktem, ceną, spo...

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 4011
Wyświetleń: 4620

1.  Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju.   Internacjonalizacja  – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej  państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne  działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...