Badania marketingowe - pytania na egzamin
- Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
- Badania marketingowe
, często ukrywanych; IDI Mini ; FGI - (zogniskowany wywiad grupowy) - pozwala na dotarcie do motywacji...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
, często ukrywanych; IDI Mini ; FGI - (zogniskowany wywiad grupowy) - pozwala na dotarcie do motywacji...
Opracowanie zagadnień z egzaminu z dziedziny finansów na studia uzupełniające magisterskie na UEK w rekrutacji na rok akademicki 2011/2012. Test składał się z 30 pytań jednokrotnego wyboru, dotyczących podanego zakresu tematycznego. Dokument ma 55 stron i porusza zagadnienia takie jak: geneza naukow...
in. następującą problematykę: Wprowadzenie do nauki zarządzania; Metodologia organizacji i zarządzania; Six Sigma; Filozofia marketingu; Struktura organizacyjna; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie Strategiczne; Zarządzanie jakością; Struktura TQM; Ucząca się organizacja; Systemy informacyjne...
wywiad grupowy, grupy kreatywne, Indywidualne wywiady pogłębione, Obserwację. Omów zasadnicze rodzaje...
/Dominicka): bywają drogie (!), nawet i 1000 US $ dla 1 respondenta. IV. Zogniskowany wywiad grupowy („fokus...
dokumentów osobistych - konkursy pamiętników. Wywiad narracyjny Badania opinii oparte o zogniskowane wywiady...
, jakościowe, duże zrozumienie, brak empatii) -grupowe -fokusy (zogniskowane wywiady grupowe) gdy chcemy zbadać...
, gdy rola badacza jest jawna, Czasochłonność realizacji i analizowania badania. Zogniskowany wywiad grupowy...
Wykład 1 Psychologia reklamy i marketingu, podstawowe pojęcia i definicje Reklama i marketing - definicje Marketing to ciąg powiązanych działań w celu zaspokojenia potrzeb ludzi i realizacji zamiarów producentów dóbr i usług. To szczegółowa wiedza o efektywności w manipulacji produktem, ceną, spo...
1. Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju. Internacjonalizacja – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...