Badania marketingowe i ich cele
- Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
- Podstawy Marketingu
(wg liczby osób) *Wywiady indywidualne np.: -pogłębiony -częściowo-ustrukturalizowany *Wywiady grupowe...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
(wg liczby osób) *Wywiady indywidualne np.: -pogłębiony -częściowo-ustrukturalizowany *Wywiady grupowe...
. Metody ilościowe: Wywiad prosty niestandaryzowany - swobodny (ankieter dysponuje tylko ogólną instrukcją...
,,wywiad swobodny,wywiad biograficzny ...
Wywiad – formalna. Podmiot. Swobodna rozmowa. Rodzaje: Wywiady skategoryzowane...
odpowiedzi; udzielanie powierzchownych odpowiedzi. Wywiad grupowy (panel) Istota: jest pogłębionym wywiadem...
i pogłębiona. 9. Wstępne grupowanie materiału surowego (kodowanie). 10. Analiza materiału empirycznego...
wywiad grupowy (FGI) Grupa kreatywna Indywidualny wywiad pogłębiony (IDI) Wstępna wersja projektu...
charakter wywiadu swobodnego - rozmowy prowadzonej w oparciu o dyspozycję (zestaw problemów) lub wywiadu...
selekcja kwalifikacyjna; testowanie, grupowe metody selekcji; ostateczna rozmowa kwalifikacyjna (wywiad...
selekcja kwalifikacyjna; testowanie, grupowe metody selekcji; ostateczna rozmowa kwalifikacyjna (wywiad...