Sponsoring - strona 3

Public relation - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Anna Lipowicz-Kajl
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 658

koordynowanie działań sponsoringowych i charytatywnych Sponsoring - punktem wyjścia jest umowa na podstawie...

Public Relations - zadania i cele

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Magdalena Rosińska-Bukowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1414

przekazu) konferencje prasowe, wywiady sponsoring środki identyfikacji Podział instrumentów: PR czynne...

Public relations - cele i formy

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Stanisława Badowska
  • Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1708

działających na Recz dobra wspólnego Sponsoring Sponsoring sportowy Sponsoring kulturalny Sponsoring społeczny...

Istota i funkcje PR-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1113

, przemówienia, wizerunek w mediach, sponsoring Główne decyzje w MPR: 1) określenie celów marketingowych 2) wybór...

Rola PR-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Wstęp do programowania
Pobrań: 84
Wyświetleń: 616

Rodzaje usług PR: sponsoring lobby promocja public affairs project materiałów informacyjnych projekty...