Reklama radiowa - strona 3

note /search

Polityka promocji - omówienie zagadnienia

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Ekonomia
Pobrań: 21
Wyświetleń: 882

. Wykorzystujące akustyczne środki przekazu: reklamy radiowe, komunikaty w punktach sprzedaży (np. w centrach...

Plan marketingowy hotelu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 2149
Wyświetleń: 7455

metod (reklama prasowa 50%, reklama radiowa 20%, reklamy stacjonarne 10%, inne formy reklamy (np. targi...

Merchandising - projekt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 980
Wyświetleń: 3458

telewizyjną (w której przedstawia się kilka wybranych promocyjnych produktów) reklamę radiową...

Polityka promocji

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1344

na rodzaj zastosowanego przekaźnika wyróżnia się reklamę: radiową, telewizyjną, prasową, sklepową, kinową...

Historia radia-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 161
Wyświetleń: 847

za reklamę radiową swoich produktów, nie powinno się zakazywać tego firmom fonograficznym. Reasumując...

Marketing -promocja

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 189
Wyświetleń: 735

. Nadawana w porach najwiekszej ogladalnosci, moze stanowic bardzo skuteczny srodek reklamy. ·reklama radiowa...