Plan marketingowy - restauracja

Nasza ocena:

5
Pobrań: 308
Wyświetleń: 4781
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Plan marketingowy - restauracja - strona 1 Plan marketingowy - restauracja - strona 2 Plan marketingowy - restauracja - strona 3

Fragment notatki:


Plan marketingowy „ CLASS ” s.c. Plan marketingowy jest: dokumentem sporządzonym w formie pisemnej, w którym zawarte zostały zamierzenia przedsiębiorstwa w stosunku do rynku, tj. dotyczące wyboru rynków, udziału w rynkach produktów, cen, dystrybucji i promocji,
bardzo ważną częścią planu strategicznego przedsiębiorstwa (business planu),
logiczną sekwencją serii działań prowadzących do ustalenia celów rynkowych i określenia sposobów ich realizacji,
narzędziem kontroli wykorzystywanym przez zarząd do oceny realizacji celów i strategii rynkowych.
CHCESZ POZNAĆ SMAK PRAWDZIWEJ KUCHNI AZJATYCKIEJ -NIE MUSISZ WYJEŻDŻAĆ NA DALEKI WSCHÓD PRZYJDŹ DO NAS Misją naszej firmy będzie zaspokojenie najbardziej wyszukanych potrzeb i wymagań kulinarnych naszych klientów, oferując im szeroki wybór najlepszych dań kuchni azjatyckiej. Nawet najdelikatniejsze podniebienie znajdzie tu coś dla siebie!!!
Poniższy plan marketingowy opisuje pomysł uruchomienia 4 października 1998 roku restauracji „CLASS” w Płocku będącej własnością pań: Anety Dziurlikowskiej i Iwony Zagórskiej. Opracowany plan opiera się na założeniu, iż właściciele dysponują własnym lokalem i będą korzystali z funduszy z różnych źródeł, o których mowa w analizie budżetu. Plan ten obejmuje okres 1 roku. Zakłada się, że inwestycja powinna zwrócić się w ciągu 2 lat. Plan zawierać będzie:
Analizę zewnętrzną
Rynek lokalny
Konkurencja
Klienci Analizę wewnętrzną
Analizę SWOT
Cele
Krótkoterminowe
Długoterminowe
Strategię działania
Realizację celów ( z uwzględnieniem czasu).
Budżet marketingowy Kontrolę wyników
ANALIZA ZEWNĘTRZNA Rynek lokalny Miasto Płock liczące około 138 tys. osób jest odpowiednim rynkiem zbytu dla produktów i usług naszej restauracji. Przeprowadzono szerokie badania rynku pod kątem zapotrzebowania na działalność gastronomiczną typu fast food i organizację przyjęć.
Analizując ilość i standard restauracji tego rodzaju w Płocku doszłyśmy do wniosku, że istnieje duże zainteresowanie takimi usługami. Tym bardziej, że w Płocku istnieje dość dużo kawiarni i pubów, lecz restauracji familijnej, a zarazem szybkiej obsługi ( za wyjątkiem restauracji Mr. Smarty's) brak.


(…)

… bankietowej
drink bar
energooszczędne oświetlenie
wyposażenie Baby Landu.
Ze względu na to, iż budynek i warunki pracy w nim panujące spełniają wszystkie wymogi sanitarne i bezpieczeństwa pracy, Sanepid oraz Państwowa Inspekcja Pracy udzieliły zezwoleń na rozpoczęcie działalności.
ANALIZA SWOT
Mocne strony:
zainteresowanie współwłaścicieli posiadających udziały w spółce do osiągania pożądanego poziomu zysku…
… potraw w takie dni jak: Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka, Dzień Zakochanych, Dzień Dziecka,
udzielanie rabatów na podstawie kuponów promocyjnych zamieszczonych w prasie lokalnej,
organizowanie konkursów, loterii fantowych.
Personel:
Restauracja zatrudniać będzie 31 osób na czas określony w systemie pracy dwuzmianowej, w tym: na pierwszej zmianie 15 osób na cały etat i 5 osób na pół etatu oraz na drugiej zmianie 8 osób na cały etat i 3 osoby na pól etatu.
Pracownicy
Umowa na czas nieokreślony
Cały etat
Pół etatu
I zmiana
II zmiana
I zmiana
II zmiana
Informatyk
1
Kierowca
2
Sprzątaczka
2
2
Ochroniarz
1
1
Kelner
3
3
Kucharz
3
3
Obsługa zamówień
2
2
Sekretarka
1
Kadrowiec
1
Inspektor ds. reklamy
1
Radca prawny
1
Księgowa
1
Kierownik biura adm.-gosp.
1
RAZEM
15
8
5
3
Na dzień dzisiejszy rynek pracy…
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz