Przedstawiciel handlowy - strona 21

note /search

Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1421

MARKETING Rozdział 3 - Konsumenci i ich zachowania na rynku Nabywca - jest podmiotem rynku. Decyduje, która ofertę przedstawioną przez sprzedającego zaakceptować Konsument - jedno lub wieloosobowe gospodarstwo domowe. Jego funkcjonowanie jest związane z zaspokajaniem potrzeb. Większość swoich po...

Biznes plan - firma komputerowa

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 469
Wyświetleń: 4683

będzie dostarczała na rynek towary o wysokiej jakości dzięki współpracy z przedstawicielami handlowymi renomowanych...

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1330
Wyświetleń: 6671

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 770
Wyświetleń: 5775

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

Badania rynku - Problemy decyzyjne

  • Badania rynkowe
Pobrań: 140
Wyświetleń: 2128

Dla rozwiązania wielu problemów decyzyjnych potrzebne są różne dane, w tym zwłaszcza o rynku. Jest to przyczyną bezpośrednią podejmowania w przedsiębiorstwie specjalnych działań polegających na zdobywaniu danych, przetwarzaniu ich i prezentacji w określonej formie. Działanie to nazwano początkowo sł...

Psychometria-skrypt

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychometria
Pobrań: 903
Wyświetleń: 2548

PSYCHOMETRIA DIAGNOZA Wykład 1 Z greckiego - rozróżnianie, osadzanie Diagnozowanie - proces Diagnoza - końcowy etap tego procesu W diagnozowaniu przetwarza się dane. Model diagnozy (wg Ziemskiego) : Diagnoza przyporządkowująca (klasyfikująca, typologiczna) diagnoza diagnoza diagnoza genety...

Przedsiębiorczość - informacje o firmie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Przedsiębiorczość
Pobrań: 70
Wyświetleń: 2002

PODEJMOWANIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ Pierwszym krokiem prowadzącym do podjęcia działalności gospodarczej jest wybór rodzaju i zakres działalności. Wpaść na dobry pomysł niełatwo, ale jeśli się uda, będzie to początkiem sukcesu przedsiębiorstwa. Należy wziąć pod uwagę oczekiwania nabywców oraz wł...

Marketing w handlu i usługach - Formy wymiany, wady i zalety

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 252
Wyświetleń: 2835

Informacje zawarte w notatce to: handel, dystrybucja, szczeble obrotu towarowego, handel detaliczny, handel stacjonarny skoncentrowany, marketing w handlu i usługach, cykl życia usługi,strategia penetracja, system franchisingu, sprzedaż osobista, podstawowe cechy usług, układ kalkulacyjny, obró...