Marketing międzynarodowy - zagadnienia na egzamin
- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
- Marketing międzynarodowy
Znaczenie i specyfika promocji osobistej w komunikacji marketingowej w środowisku międzykulturowym Cechy...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
Znaczenie i specyfika promocji osobistej w komunikacji marketingowej w środowisku międzykulturowym Cechy...
1. Gdy przedsiębiorstwo znajduje się w orientacji produkcyjnej, uwaga kierownictwa koncentrując się głównie na (wskaż błędną odpowiedź)A obniżaniu kosztów jednostkowych i cen produktówB masowej produkcji standardowych produktówC wytwarzaniu produktów po niskich kosztachD doskonaleniu technologii wyt...
Promocja osobista Promocja sprzedaży CPT – to koszt wygenerowania jednej transakcji przy wykorzystaniu...
, - promocja osobista (informacja o towarze) - promocja uzupełniająca (zniżki, karty rabatowe) pozycjonowanie...
, reklama, promocja osobista, promocja sprzedaży) ocena skutków działalności promocyjnej (znajomość...
w istniejących kanałach dystrybucji, Zmiana istniejącego systemu dystrybucji fizycznej. PROMOCJA: Promocja...
uzupełniająca (dodatkowa) Wspomaga reklamę i promocję osobistą Może być kierowana do: - Finalnych nabywców...
jak rozwiązania logistyczne promotion (promocja) promocja osobista reklama promocja dodatkowa (inaczej: promocja...
przekazu: Radio Prasa Tv Bilbordy Internet Portale społecznościowe: facebook, twitter Promocja osobista...
1. Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju. Internacjonalizacja – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...