Philips - strona 26

note /search

Filip Kotler - Marketing-wykład

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 413
Wyświetleń: 1260

WYKŁAD 1 7.10.'99 LITERATURA: Filip Kotler - Marketing Dawniej punkt ciężkości skoncentrowany był na właściwym zorganizowaniu procesów wytwórczych Orientacja produkcyjna - pierwsza orientacja w procesie rozwojowym (przy nadwyżce popytu nad podażą). Był to rys charakterystyczny dla gospodarki cent...

Marketning

  • Uniwersytet Łódzki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2177

asortyment produktów o mniej więcej takiej samej jakości i o zbliżonym poziomie cen (Hortex, Philips...

Karafla la'Fontaine'a

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Gatunki dziennikarskie
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1281

York Times” Dekameron anglosaski- Philips Gibbs „Now It Can Be Told”, korespondencja wojenna z bitwy...

Wykład - przenoszenie usług

  • Uniwersytet Warszawski
  • Międzynarodowy obrót usług
Pobrań: 0
Wyświetleń: 910

OUTSOURCING I PRZENOSZENIE USŁUG W DOBIE GLOBALIZACJI ORAZ INFORMATYZACJI Przenoszenie produkcji dóbr materialnych (pół-przetworzonych i gotowych) pomiędzy krajami o różnym wyposażeniu i cenach czynników wytwórczych jest procesem toczącym się od ponad czterdziestu lat i wydatnie wspierającym rozwój...

Europeistyka - definicje

  • Uniwersytet Rzeszowski
  • Europeistyka
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1267

sprzedaży (standardy chronią np. środowisko naturalne); np. Philips produkował 7 typów telewizorów...

Podstawy marketingu - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1694
Wyświetleń: 4830

a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 64 stron. ...Zapytać potencjalnego odbiorcę czego potrzebuje (cena, gdzie, w jakiej formie), trzeba konsumenta poinformować, by wybrał ten produkt, zachęcić. Państwo wpływa – pośrednio działa na podmioty funkcjonujące na ry...