Pasta do zębów - strona 10

note /search

Teoria marketingu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 182
Wyświetleń: 952

i dystrybucji. Dotyczy to podstawowych potrzeb konsumenta. Posłużę się tutaj przykładem pasty do zębów...

Podstawy wiedzy o marce

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Zarządzanie marką
Pobrań: 539
Wyświetleń: 3059

. nazwa dezodorantu "Makler" sugeruje wizerunek użytkownika, nazwa pasty do zębów "Blend-a-med Herbal...

Perswazja - sztuka wywierania wpływu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1365

no i ja - powiedział uśmiechając się tym swoim uśmiechem jak z reklamy pasty do zębów. “Aha, przykro Ci ... żebyś...

Wywieranie wpływu - psychologia

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Psychologia
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1092

no i ja - powiedział uśmiechając się tym swoim uśmiechem jak z reklamy pasty do zębów. “Aha, przykro Ci ... żebyś...

Amerykański kodak twierdzi

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1645

swoje motory. Głównymi środkami czystości, są pasta do zębów, która dba o to żebyśmy ich nie stracili, niektóre...

Teoria komunikowania masowego

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Komunikacja społeczna
Pobrań: 714
Wyświetleń: 2737

adresowany jest dany produkt.  Często jednak reklama musi trafić do wszystkich (mydło, pasta do zębów...

Marketing - wykłady

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Zarządzanie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

(sól, pasta do zębów itd) b. Dobra materialne w części „wspierane” są usługami np.: sprzedaż samochodów...