Pasta do zębów - strona 10

Teoria marketingu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 182
Wyświetleń: 910

i dystrybucji. Dotyczy to podstawowych potrzeb konsumenta. Posłużę się tutaj przykładem pasty do zębów...

Podstawy wiedzy o marce

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • dr Agnieszka Perchla-Włosik
  • Zarządzanie marką
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2499

. nazwa dezodorantu "Makler" sugeruje wizerunek użytkownika, nazwa pasty do zębów "Blend-a-med Herbal...

Perswazja - sztuka wywierania wpływu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1274

no i ja - powiedział uśmiechając się tym swoim uśmiechem jak z reklamy pasty do zębów. “Aha, przykro Ci ... żebyś...

Wywieranie wpływu - psychologia

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Psychologia
Pobrań: 21
Wyświetleń: 966

no i ja - powiedział uśmiechając się tym swoim uśmiechem jak z reklamy pasty do zębów. “Aha, przykro Ci ... żebyś...

Amerykański kodak twierdzi

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1561

swoje motory. Głównymi środkami czystości, są pasta do zębów, która dba o to żebyśmy ich nie stracili, niektóre...

Teoria komunikowania masowego

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • prof. dr hab. Janusz Rulka
  • Komunikacja społeczna
Pobrań: 336
Wyświetleń: 1974

adresowany jest dany produkt.  Często jednak reklama musi trafić do wszystkich (mydło, pasta do zębów...

Marketing - wykłady

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. inż. Wojciech Pizło
  • Zarządzanie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

(sól, pasta do zębów itd) b. Dobra materialne w części „wspierane” są usługami np.: sprzedaż samochodów...