Nissan - strona 6

note /search

Logistyka wykłady

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Logistyka
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

Etymologia słowa LOGISTYKA * logos (gr.) - sztuka liczenia * logicos (gr.) - prawidtowo myślący, rozsądny * loger (fr.) - zakwaterowanie * logis (fr.) - kwatera HISTORIA LOGISTYKI X w. n.e. - „Sumaryczne wyłożenie sztuki wojennej" cesarza bizantyjskiego Leontosa VI; Podział na 3 dyscypl...

Logistyka-wykłady

  • Logistyka
Pobrań: 273
Wyświetleń: 1358

Etymologia sł owa LOGISTYKA logos (gr.) - sztuka liczenia logicos (gr.) - prawidtowo myślący, rozsądny loger (fr.) - zakwaterowanie logis (fr.) - kwatera HISTORIA LOGISTYKI X w. n.e. - „Sumaryczne wyłożenie sztuki wojennej" cesarza bizantyjskiego Leontosa VI; Podział na 3 dyscypliny sztuki wojen...

Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1421

MARKETING Rozdział 3 - Konsumenci i ich zachowania na rynku Nabywca - jest podmiotem rynku. Decyduje, która ofertę przedstawioną przez sprzedającego zaakceptować Konsument - jedno lub wieloosobowe gospodarstwo domowe. Jego funkcjonowanie jest związane z zaspokajaniem potrzeb. Większość swoich po...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2828
Wyświetleń: 7728

Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1330
Wyświetleń: 6671

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 770
Wyświetleń: 5775

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

Streszczenie podręcznika Altkorna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1456

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...

Zagadnienia zarządzania strategicznego

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 721
Wyświetleń: 2310

Pyt.1 Jakie są główne wybory strategiczne konstytuujące strategię? W jaki sposób są ze sobą powiązane? W jaki sposób wybory te wpływają na sposób radzenia sobie z konkurencją? Czy firma może sprawnie działać nie podejmując takich wyborów? Zilustruj przykł a dami historycznymi i / lub sukcesów i p...

Zagadnienia zarządzania strategicznego czII

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1197

Pyt.1 Jakie są główne wybory strategiczne konstytuujące strategię? W jaki sposób są ze sobą powiązane? W jaki sposób wybory te wpływają na sposób radzenia sobie z konkurencją? Czy firma może sprawnie działać nie podejmując takich wyborów? Zilustruj przykł a dami historycznymi i / lub sukcesów i p...