Niebyt - strona 7

note /search

Wykład - IX wiek

  • Uniwersytet Warszawski
  • Filozofia
Pobrań: 0
Wyświetleń: 658

. Nie istnieje predestynacja do zła, ponieważ zło jest brakiem dobra, czyli niebytem, o którym nie może istnieć...

Wykład - Grecja

  • Uniwersytet Warszawski
  • Filozofia
Pobrań: 7
Wyświetleń: 595

pojęcia: byt i niebyt. Wartość ma tylko to, co jest. To, czego nie ma, nie zasługuje na uwagę...

Wykład - Pierre Abelard

  • Uniwersytet Warszawski
  • Historia filozofii średniowiecznej
Pobrań: 189
Wyświetleń: 658

skłonnością do grzechu, którą można zwalczać. Sam zaś grzech pozbawiony jest substancji - jest raczej niebytem...

Wykład - Filozofia arabska

  • Uniwersytet Warszawski
  • Historia filozofii średniowiecznej
Pobrań: 49
Wyświetleń: 560

, równoważna niebytowi, nie może być kresem aktu stwórczego - jest zatem współwieczna z Bogiem. Bóg...

Epoka hellenistyczna - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Historia filozofii
Pobrań: 84
Wyświetleń: 938

przeznaczeniem człowieka jest niebyt, należy wziąć swoje życie we własne ręce, wycofać się z życia publicznego...

Rada Najwyższa Narodowa - wykład

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Historia administracji
Pobrań: 84
Wyświetleń: 756

?” Niektórzy sądzili, iż to że Rzeczpospolita odeszła w niebyt jest naturalnym ciągiem - silniejsze państwa...

Patologia społeczna, subkultury

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Polityka
Pobrań: 77
Wyświetleń: 966

się, kompensowania niebytu społecznego hormizacji zaburzeń homeostazy psychospołecznej impritingu patologotwórczego...

Nauka o stworzeniu w Starym Testamencie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Teologia duchowości
Pobrań: 14
Wyświetleń: 672

- początkiem stworzenia był chaos, który wyrażał niebyt, nicość. akt stwórczy jest powołaniem do istnienia...

Poglądy filozoficzne J. P. Sartre'a

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Historia etyki
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1876

na subiektywnej pełni wrażeniowej, a jego obiektywność na jego niebycie, bo nigdy obiektywność nie wyniknie...