Narzędzia pomiarowe - strona 5

note /search

Metody badań marketingowych

  • Uniwersytet Gdański
  • Badania marketingowe
Pobrań: 420
Wyświetleń: 2142

), jak też wady (niechęć respondentów do rozmów z nieznajomymi). Narzędziem pomiarowym w wywiadzie...

PROCES BADAŃ MARKETINGOWYCH

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1078

. Jest to szczegółowego rodzaju rozmowa, której celem jest uzyskanie określonych informacji. Narzędziem pomiarowym...

Badania marketingowe wykład- wywiady

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 252
Wyświetleń: 2184

potrzebnych danych respondent jest skłonny udzielić odpowiedzi. 5. Wady i zalety różnych narzędzi pomiarowych...

MiTBS

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Metody i techniki badawcze w socjologii
Pobrań: 350
Wyświetleń: 2478

METODY i TECHNIKI BADAWCZE w SOCJOLOGII spis treści: Metodologiczna specyfika nauk str. od 1 do 8 Metoda badawcza, procedura badawcza, technika badawczastr. od 8 do 9 Elementy języka naukowego – zmienne w badaniach str. od 9 do 11 socjologicznych Elementy/etapy PROCESU BADAWCZEGO str. od 12 ...

Laboratorium

  • Politechnika Warszawska
  • Metrologia
Pobrań: 322
Wyświetleń: 1722

) wskazań - praktycznie największy rozrzut wskazań narzędzia pomiarowego. RZEBIEG ĆWICZENIA: Pomiar otworu...