Narzędzia pomiarowe - strona 5

Metody badań marketingowych

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Maciej Glamowski
  • Badania marketingowe
Pobrań: 301
Wyświetleń: 1694

), jak też wady (niechęć respondentów do rozmów z nieznajomymi). Narzędziem pomiarowym w wywiadzie...

PROCES BADAŃ MARKETINGOWYCH

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 63
Wyświetleń: 861

. Jest to szczegółowego rodzaju rozmowa, której celem jest uzyskanie określonych informacji. Narzędziem pomiarowym...

Badania marketingowe wykład- wywiady

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1127

potrzebnych danych respondent jest skłonny udzielić odpowiedzi. 5. Wady i zalety różnych narzędzi pomiarowych...

MiTBS

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Metody i techniki badawcze w socjologii
Pobrań: 259
Wyświetleń: 2233

METODY i TECHNIKI BADAWCZE w SOCJOLOGII spis treści: Metodologiczna specyfika nauk str. od 1 do 8 Metoda badawcza, procedura badawcza, technika badawczastr. od 8 do 9 Elementy języka naukowego – zmienne w badaniach str. od 9 do 11 socjologicznych Elementy/etapy PROCESU BADAWCZEGO str. od 12 ...

Laboratorium

  • Politechnika Warszawska
  • dr inż. Jarosław Misiak
  • Metrologia
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1197

) wskazań - praktycznie największy rozrzut wskazań narzędzia pomiarowego. RZEBIEG ĆWICZENIA: Pomiar otworu...

Badanie w działaniu - pomiar

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • prof. dr hab. Krzysztof Rubacha
Pobrań: 189
Wyświetleń: 1085

wskaźników, czyli przygotowywania narzędzia pomiarowego. Takie cechy skal pomiarowych jak: relacja...