Mikrootoczenie nabywcy - strona 2

Podstawy marketingu- wykład 2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 175
Wyświetleń: 623

, jest konkurencja Warunki otoczenia wymusiły na przedsiębiorstwie zmianę postępowania. Teraz nabywca, konsument...

Otoczenie przedsiębiorstwa - ćwiczenia

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Anita Mutwil
  • Zarządzanie produkcją i usługami
Pobrań: 63
Wyświetleń: 728

, które oddziałują na przedsiębiorstwo. Mikrootoczenie - reakcja o charakterze zwrotnym, przedsiębiorstwo...

Struktura rynku - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Magdalena Rosińska-Bukowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 119
Wyświetleń: 945

gdzie nabywcy i sprzedający spotykają się w celu dokonywania wymiany towarów. kategoria przestrzenna – obejmuje...

Wykład - Podstawy Marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 196
Wyświetleń: 651

na przedsiębiorstwie zmianę postępowania. Teraz nabywca, konsument i jego potrzeby są w centrum uwagi. Ocenia...

Istota i zakres marketingu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Jan Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1176

MARKETINGOWE Mikrootoczenie: * klienci * pośrednicy * dostawcy * konkurenci Makrootoczenie: * demograficzne...

Wykład - definicja rynku, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr Anna Iwanicka-Maciura
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 616

określają co chcą kupić lub sprzedać i na jakich warunkach. Zbiór sprzedawców i nabywców powiązanych...