Podstawy marketingu- wykład 2
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Podstawy Marketingu
, jest konkurencja Warunki otoczenia wymusiły na przedsiębiorstwie zmianę postępowania. Teraz nabywca, konsument...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
, jest konkurencja Warunki otoczenia wymusiły na przedsiębiorstwie zmianę postępowania. Teraz nabywca, konsument...
ogólnego - dalsze, makrootoczenie - analizę otoczenia bliższego - konkurencyjne, mikrootoczenie 2. analiza...
, które oddziałują na przedsiębiorstwo. Mikrootoczenie - reakcja o charakterze zwrotnym, przedsiębiorstwo...
obsługiwane i nieobsługiwane. Cechy zachowań nabywców: identyfikacja ostatecznego nabywcy, znaczenia zakupu...
gdzie nabywcy i sprzedający spotykają się w celu dokonywania wymiany towarów. kategoria przestrzenna – obejmuje...
na przedsiębiorstwie zmianę postępowania. Teraz nabywca, konsument i jego potrzeby są w centrum uwagi. Ocenia...
MARKETINGOWE Mikrootoczenie: * klienci * pośrednicy * dostawcy * konkurenci Makrootoczenie: * demograficzne...
określają co chcą kupić lub sprzedać i na jakich warunkach. Zbiór sprzedawców i nabywców powiązanych...
bliższe, rynkowe, mikrootoczenie]. Czynniki otoczenia dalszego: ekonomiczne, demograficzne, społeczno...
. Odczucie pewnego braku to - Potrzeba Zdolność produktu do całkowitego zaspokojenia potrzeb nabywcy...