Metoda scenariuszowa na przykładzie przedsiębiorstwa - strona 4

Typy badań marketingowych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk
  • Marketing
Pobrań: 238
Wyświetleń: 2226

. Każdy kolejny etap powstaje na podstawie poprzedniego. Metoda scenariuszowa – badanie kilku scenariuszy...

Analiza otoczenia

  • Uniwersytet Gdański
  • prof. dr hab. Jerzy Bieliński
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1365

Mikrootoczenie Nabywcy Konkurenci Dostawcy Makrootoczenie Zespół warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa...

Zarządzanie marketingiem

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Jan Wiktor
  • Marketing
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1449

rozwoju rynku Metody analizy zmian w otoczeniu Struktura otoczenia przedsiębiorstwa: Makrootoczenie...

Analiza strategiczna - projekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 385
Wyświetleń: 1680

stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń w otoczeniu - SWOT, Metody portfelowe - PM Macierz wzrostu...

Istota planowania kadr

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem
Pobrań: 77
Wyświetleń: 2394

. popytu i podaży ustalenie zapotrzebowania kadrowego (nadwyżka lub niedobór pracowników) Metody analizy...