Typy badań marketingowych
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Marketing
. Każdy kolejny etap powstaje na podstawie poprzedniego. Metoda scenariuszowa – badanie kilku scenariuszy...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
. Każdy kolejny etap powstaje na podstawie poprzedniego. Metoda scenariuszowa – badanie kilku scenariuszy...
makrootoczenia metodą badania otoczenia sektorowego przedsiębiorstw inną nazwę łańcuch wartości Główną cechą tzw...
Mikrootoczenie Nabywcy Konkurenci Dostawcy Makrootoczenie Zespół warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa...
rozwoju rynku Metody analizy zmian w otoczeniu Struktura otoczenia przedsiębiorstwa: Makrootoczenie...
stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń w otoczeniu - SWOT, Metody portfelowe - PM Macierz wzrostu...
. popytu i podaży ustalenie zapotrzebowania kadrowego (nadwyżka lub niedobór pracowników) Metody analizy...
przyszłą i obecną sytuacje przedsiębiorstwa i ryzyko związane z wchodzeniem do sektora. METODA ANALIZY...
planu przedsiębiorstwa. Metoda scenariuszowa polega na budowie kilku wariantów scenariuszy przyszłości...
przedsiębiorstwa. II Metoda scenariuszowa - dotyczy analizy zmian nieciągłych (przeskoków) pomiędzy przeszłością...
TEMAT 4: RELACJA PRZEDSIEBIORSTWA Z OTOCZENIEM. Otoczenie przedsiębiorstwa- to ogół warunków...