Marketing - strona 62

note /search

Wykład - otoczenie V MM

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 28
Wyświetleń: 560

oraz na kształt wykorzystywanych narzędzi marketingu. Duże znaczenie ma tutaj zakres, w jakim rządy państw...

Rynek i produkt - omówienie

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 854

, miejsce dokonywania zakupu, poszukiwanie korzyści, wrażliwość na marketing). 10). Klient...

Decyzja zakupu - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1092

jest klientami z polecenia a 10 % klientów to praca specjalistów do marketingu. - jeżeli próg oczekiwań pokrywa...

Promocja-etapy skutecznej promocji

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Marketing żywności
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1267

oraz publicity Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni i interaktywny Lobbing - połączenie przedsiebiiorstw...

Miller

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 602

strategii marketingowej lecz także ściślejsze dostosowanie narzędzi marketingu - mix do ujawnionego popytu...