Marketing - strona 62

Wykład - otoczenie V MM

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 14
Wyświetleń: 511

oraz na kształt wykorzystywanych narzędzi marketingu. Duże znaczenie ma tutaj zakres, w jakim rządy państw...

Rynek i produkt - omówienie

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Jadwiga Sztaba
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 826

, miejsce dokonywania zakupu, poszukiwanie korzyści, wrażliwość na marketing). 10). Klient...

Decyzja zakupu - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1057

jest klientami z polecenia a 10 % klientów to praca specjalistów do marketingu. - jeżeli próg oczekiwań pokrywa...

Promocja-etapy skutecznej promocji

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Marketing żywności
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1127

oraz publicity Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni i interaktywny Lobbing - połączenie przedsiebiiorstw...

Miller

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 560

strategii marketingowej lecz także ściślejsze dostosowanie narzędzi marketingu - mix do ujawnionego popytu...

Wykład - definicja dystrybucji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1127

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 9 DYSTRYBUCJA DYSTRYBUCJA...