Marketing - strona 344

Podstawy organizacji i zarządzania - streszczenie Griffina

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr inż. Wiesław Łukasiński
  • Podstawy organizacji i zarządzania
Pobrań: 1442
Wyświetleń: 6083

ZARĄDZANIE PODEJMOWANIEM DECYZJI I ROZWIĄZYWANIEM PROBLEMÓW Jedną z kluczowych funkcji planowania jest podejmowanie decyzji. Podejmowanie decyzji może dotyczyć konkretnego działania lub całego procesu. Podejmowanie decyzji - akt wyboru jednej możliwości spośród ich zestawu. Proces podejmowania dec...

Teoria form dziennikarskich - wyklady

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • dr Anna Mielczarek
  • Teoria form dziennikarskich
Pobrań: 273
Wyświetleń: 2814

...Występują 4 zasady stosowania języka: 1. Zasada ilości – tekst informacyjny nie może być dłuższy niż jest to wymagane. 2. Zasada jakości – tekst ma pokazywać prawdę 3. Zasada odniesienia – pisanie na temat 4. Zasada sposobu – pisanie zrozumiałe, jednoznaczne i w sposób uporządkowany ...

Podstawy zarządzania - centralizacja

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
  • prof. zw. dr inż. Marian Hopej
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 266
Wyświetleń: 3913

jest określenie jej mocnych i słabych stron Wymień obszary mocnych i słabych stron organizacji Marketing - system...

Rachunkowość zarządcza - księgowość

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • prof. dr hab. Sławomir Sojak
  • Rachunkowość zarządcza
Pobrań: 518
Wyświetleń: 2338

.. Podstawowe elementy rachunkowości tradycyjne ujęcie: księgowość, rachunek kosztów, sprawozdawczość. Rachunkowość:finansowa i zarządcza Rachunkowość finansowa – jest zorientowana na zewnętrznych użytkowników informacji finansowych – dostarcza sprawozdań finansowych – podlega regulacjom praw...

Dostawca internetu - biznes plan

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 217
Wyświetleń: 4396

doc o objętości 25 stron to biznes plan firmy Net Line - dostawcy Internetu. W notatce zawarte są m.in. takie zagadnienia, jak: spis treści i streszczenie, opis przedsięwzięcia, dane o firmie, wymagania formalno-prawne, cel i zakres przedsięwzięcia, wykonawcy przedsięwzięcia, otoczenia przedsięwz...

Wprowadzenie do ekonomii

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1666

. ekonomik branżowych, zarządzania, marketingu, rachunkowości, finansów i innych. OSOBLIWOŚCI EKONOMII...

Polityka Gospodarcza - PKB jako wskaźnik

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Wojciech Wyszyński
  • Polityka gospodarcza
Pobrań: 112
Wyświetleń: 2107

marketingu przywrócenie właściwej roli pieniądza i jego wymienialności → Transformacja dotyczy...

Ogólna charakterystyka polityki gospodarczej

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Wojciech Wyszyński
  • Ogólna charakterystyka polityki gospodarczej
Pobrań: 140
Wyświetleń: 2695

marketingu przywrócenie właściwej roli pieniądza i jego wymienialności → Transformacja dotyczy...