Marketing - strona 21

Innowacje w strategii rozwoju firm

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 784

do wprowadzania nowych rozwiązań we wszystkich sferach działalności : produkcji , technologii , marketingu itp...

Otoczenie rynkowe firmy-opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 735

lat. W stosunku do tego okresu marketing pojawił się dość późno, bo praktycznie dopiero po drugiej wojnie...

Istota strategii marketingowych - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 756

zasadniczy punkt odniesienia, funkcja marketingu staje się integratorem scalającym wszyst­kie inne obszary...

Plan marketingowy - restauracja

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 273
Wyświetleń: 4620

marketing ukierunkowany do wewnątrz tzn. zatrudnianie, przeszkalanie, motywowanie pracowników do dobrej...