Marketing - strona 22

Internet a marketing

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1134

, niż potrafimy to sobie dzisiaj wyobrazić. 2. Promocja w marketingu za pośrednictwem Internetu 2.1. Marketing...

Marketing i dystrybucja

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 826

mnie w miesięczniku „Marketing w praktyce”. Dystrybucja jest to zbiór działań i postępowań oraz decyzji związanych...

Polityka cen - wykład

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 840

i sprzedającego, określana najczęściej w ujęciu monetarnym. Element marketingu-mix przynoszący przedsiębiorstwu...

Wykład - Instrumenty promocji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Mirosława Barczak
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 392

Marketing dr Mirosława Barczak Wykład 11 Instrumenty promocji reklama - masowa, bezpośrednia forma...

Wykład - Asortyment

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Marek Robert Drzazga
  • Marketing
Pobrań: 112
Wyświetleń: 665

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 5 Asortyment - celowo dobrany zestaw produktów...

Miejsce i funkcje cen w marketingu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Paweł Bogacz
  • Marketing
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1435

Miejsce i funkcje cen w marketingu. Strategia cenowa jest to świadome planowanie, konstruowanie...